ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Авто ревю на Fiat Bravo - 1995

like1 unlike1
4234
2

Fiat Bravo

Авто ревю на Fiat Bravo
/add_images/reviews/092012/s_2011-06-04_12-53-17_609_Varna Municipality_986.jpg
  1. Fiat Bravo
  2. Fiat Bravo
  3. Fiat Bravo
  4. Fiat Bravo
  5. Fiat Bravo
  6. Fiat Bravo
  7. Fiat Bravo
  8. Fiat Bravo
Автор: Svetlio
Дата: 12 Sep 2012
Марка: Fiat
Модел: Bravo
Година: 1998 г.
Пробег 123000 км.
Рейтинг
6.1
Рейтинг на ревюто Рейтинг на ревюто
Виж оценка
6.1101
Дизайн
Сигурност на пътя
Усещане за простор
Интериор
Екстри
Комфорт при шофиране
Разход на гориво
Цена/Качество
Плюсове:Минуси:
Няма посочени Няма посочени

ФИАТ БРАВО 1,9 GT TD 100

Когато си търсех автомобл изобщо не предполагах, че ще си взема точно този. През 2010 г. Трябвше да си взема кола и си поставих цел за търсене – цена около 3000 лева, дизелов двигател и по възможност с климатик. Както се сещате изборът не беше голям, така за късмет или не попаднах на моя фият.

На външен вид в сравнение с астрите или голфовете които можех да си купя за тези пари изглеждаше супер, изчистени линии, хубав светло син цвят, климатик и струваше само 2500 лева. Като разход на гориво беше супер, през лятото ли гореше между 7 и 8 л./100 км. градско, през зимата малко по вече. Размерите (4.02 метра) му са прилични за градски условия, като същевременно е доста удобен и за извънградско шофиране, като е и прилично икономичен. Багажникът му не е огромен но е сравнително удобен за  ежедневието, при нужда задните седалки се свалят и тогава събира наистина много багаж, неудобство създава само ниския таван които ограничава събирането на обемисти предмети.

Автомобилът се дъжи добре на пътя, стабилен е в завоите и спирачките не са ме изненадвали неприятно, въпреки че при мокро време ABS- а се задействаше много често. Като всеки дизел от този период е с характерна турбо дупка, при потегляне е муден сякаш не му се тръгва но след достигане на 1800 оборота колата се буквално се изстрелва напред. По мое мнение прозорците осигуряват добър обзор, никога не съм се затруднявал по отношение на видимостта.

До тук с положителните неща още при покупката знаех че ще трябва да сменя предните носачи, карета и маншони, което беше и планирано но покрай това разбрах, че сигурно това ще ми се налага често. Тежката предница и не особенно здравите носачи причинявали тези неприятности и на 10 000 км. се налагала подмяна така и не изчаках да проверя дали е така. Друго нещо което открих почти непосредствено след покупката беше повредената шофьорска седалка. На пръв поглед изглеждаше наред но заключващия механизъм, както и част от рамката на седалката се оказаха счупени. Проблемът се изразяваше в това, че от време на време при натискане на съединителя заключващия механизъм се откачаше и седалката се изстрелваше в най – задното положение и само късмета ми помагаше да не загубя контрол върху колата. Въпреки всичките ми усилия не успях да намеря друга здрава седалка втора употреба, нито по моргите нито от обява. Което ме навежда на мисълта, че може би това е характерен проблем за това Браво, така че го имайте предвид ако искате да си подобно. Накрая реших проблема, като разглобих седалката и заварих скъсаните елементи. Това реши проблема с механизма за настройка на седалката(вече не се изстрелваше назад)  но окончателно повреди механизма за накланянето и за качване на пътник на задната седалка. Ако си мислите че проблемите ми свършиха до тук – лъжете се. Не бях изминал и 5000 км. от както я купих когато забелязах че горивото свършва не с изминатите километри а направо с минути . Бях много учуден докато не погледнах под колата и не видях ужасен теч, нафтата хвърчеше навсякъде. Оказа се разложено уплътнение на горивната помпа, ремонта ми излезе около 300 лева. Според човека който ми подменяше уплътнията това се дължало на био добавката в дизела.

Това вече ми дойде много и като имах предвид че в рамките на следващите 5000 км. трябваше да сменям и ангренажния ремък взех решение да се отърва от моя Фият възможно най бързо, докато не се повредило нещо друго.

С малко късмет успях да я продам още през първата седмица за 2000 лева и бях много доволен от това.

Авто ревю на Volvo XC90 2007 Авто ревю на Toyota RAV4 2009

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

1
Suzim 05 Jan, 20:42ч.
Приятелю. Купил си бангия на 18 години и искаш да бъде перфектна. Ами за 2500 лева, що не си купи един Мерц за да ти потекат сополите, като спреш пред сервиза.
Aladin
10 Jun, 19:26ч.
Ами хората и на 20 години коли купуват, ама някои държат, за разлика от други...
Напиши коментар..
Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: