ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА
Сравни автомобил

Toyota Hilux 2006

Рейтинг на ревюто Рейтинг на ревюто
Оценете този автомобил. Текуща оценка: ( 4.8 / 1 10 )
  • Toyota
  • Hilux
  • (2006+)
  • 2.5D 4x4 Double Cab (144 HP)
  • Comfort

Mazda MX5 III 2005

Рейтинг на ревюто Рейтинг на ревюто

Оценете този автомобил.

  • Mazda
  • MX5
  • III (2005-2009)
  • 1.8 i 16V (126 HP)
  • Оборудване

Автомобил 3

Choose your car
Изберете
  • Марка
  • Модел
  • Год. на производство
  • Двигател
  • Оборудване
Година на пускане в производство 2006 г. 2005 г.
Година на спиране от производство до момента 2009 г.
Тип на купето пикап Кабриолет
Брой врати 2 2
Брой места 5 2
Обем на двигателя 2494 куб. см. 1798 куб. см.
Брой цилиндри / клапани 4 / 16 4 / 16
Тип гориво Дизел Бензин
Мощност - kW(к.с.) / при об. в мин. 106 (144) / 3400 93 (126) / 6500
Въртящ момент 343 / 1600 - 2800 Н*м
Задвижване 4x4 Задно
Скоростна кутия 5-степенна механична 5-степенна механична
Максимална скорост 155 км/ч 196 км/ч
Ускорение от място до 100 км/ч 15.5 с. 9.4 с.
Разход на гориво (в града) 9.9 л./100 км.
Разход на гориво (извън града) 5.8 л./100 км.
Разход на гориво (комбиниран) 8.3 л./100 км.
Собствена маса 1770 кг. 1055 кг.
Допустима маса 1355 кг.
Обем на резервоара 80 л. 50 л.
Минимален обем на багажника 1070 л. 150 л.
Дължина 5255 мм. 3995 мм.
Широчина (със сгънати огледала) 1760 мм. 1720 мм.
Височина 1695 мм. 1245 мм.
Ниво на оборудване
Всички 4x4 модификации имат 3 режима на задвижване, избираеми чрез отделен 4х4 лост (и при ръчна, и при автоматична трансмисия):-Задвижване на задните колела - 4x2 (H)-Задвижване на четирите колела - 4х4 бързи (H4)-Задвижване на четирите колела - 4х4 бавни (L4).Последният режим е за тежък офроуд се осигурява чрез понижаваща предавка
Блокиране на задния диференциал чрез бутон на таблото (само при Comfort)
Всички 4x4 модификации са оборудвани с автоматично изключващ се преден диференциал (ADD) при превключване от 4х4 към 4х2
Предни и задни калобрани
Тонирани стъкла с UV-филтър
Подгряване на задното стъкло и трета стоп-светлина