Peugeot 307 Station Wagon (2002-2008) 1.6 16V (109 HP)
- Марка:
- Модел:
- Година:
- Модификация:
- Оборудване:
- Рейтинг:
-
Peugeot
Разгледайте и другите марки от каталога
-
307
Разгледайте останалите модели от тази марка
-
Station Wagon 2002-2008
Изберете година на произвотство на модела
-
1.6 16V (109 HP)
Изберете модификация за съответния модел
-
Няма информация
Изберете оборудране за съответния модел и модификация
Peugeot 307 Station Wagon пуска на пазара своята модификация с бензинов двигател 1.6 16V (109 HP) през 2002г. Двигателя е с обем 1587 куб. см. и ускорява от място до 100 км/ч. за 12.8 (15.2) с. Разхода на гориво е 9.9 (11.2) л./100 км. в градски условия и 6.3 (6.4) л./100 км. извън града, като комбинирания разход на автомобила с този двигател е 7.7 (8.3) л./100 км. Купето се отличава със своите 4420 мм. дължина и широчина със сгънати огледала от 1755 мм. Собствената маса на модификцията е 1360 кг., а багажника може да побере до 1540 л. багаж или поне 340 л. багаж.
Технически характеристики:
Година на пускане в производство | 2002 г. |
Година на спиране от производство | 2008 г. |
Тип на купето | Комби |
Брой врати | 5 |
Брой места | 5 |
Обем на двигателя | 1587 куб. см. |
Брой цилиндри / клапани | 4 / 16 |
Тип гориво | Бензин |
Мощност - kW(к.с.) / при об. в мин. | 80 (109) / 5750 |
Максимална мощност при | 5750 об./мин. |
Въртящ момент | 147 / 3900 Н*м |
Разположение на двигателя | Отпред - напречно |
Задвижване | Предно |
Скоростна кутия | 4-степенна автоматична |
Скоростна кутия | 5-степенна механична |
Максимална скорост | 182 (182) км/ч |
Ускорение от място до 100 км/ч | 12.8 (15.2) с. |
Разход на гориво (в града) | 9.9 (11.2) л./100 км. |
Разход на гориво (извън града) | 6.3 (6.4) л./100 км. |
Разход на гориво (комбиниран) | 7.7 (8.3) л./100 км. |
Собствена маса | 1360 кг. |
Допустима маса | 1960 кг. |
Обем на резервоара | 60 л. |
Минимален обем на багажника | 340 л. |
Максимален обем на багажника | 1540 л. |
Дължина | 4420 мм. |
Широчина (със сгънати огледала) | 1755 мм. |
Височина | 1570 мм. |