ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а

like0 unlike0
Auto-Press 19 Jun 2017 Новини
30
0

Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а

Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а
/add_images/news/062017/s_1497859202_701.jpg
  1. Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а
  2. Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а
  3. Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а
  4. Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а
  5. Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а
  6. Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а
  7. Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а
  8. Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а

Volkswagen показа преди броени дни новият модел на VW Polo в Берлин и е интересно да видим какво наистина ново и различно има в колата в сравение с предишния й модел. Основното и типично за всеки последващ модел ва автомобилната индустрия е постоянното увеличаване на габаритите и “снижаване” - VW Polo Mk6 е с 81 мм по-дълго, с 69 мм по-широко, с 97 мм по-ниско и с нараснало с 94 мм междуосие. Производителят твърди, че шестото поколение на колата ползва всичко най-модерно в индустрията.

По отношение на дизайна се вижда отпред заемка от VW Golf, намалената височина придава по-спортен характер, а увеличените хоризонтални габарити осигуряват по-просторна кабина. Въздушното пространство в тре, независимо от намалената височина на колата е увеличено с 15 мм над предните седалки и с 21 мм за задните. Не се предвижда и вариант с три врати, а само с пет.

Предпоследното, пето поред поколение на VW Polo ползваше латформата PQ25, докато шестата генерация разделя модулната платформа MQB A0 с петото поколение на Seat Ibiza. Използването на тази платформа подсказва още, че колата е готова да поеме и електрифицирани варианти на силовото си задвижване.

Volkswagen анонсира за VW Polo 2017-а девет конфигурации:

48 кВт (65 к.с.) 1.0л MPI бензин, 5-скоростна механична кутия,

55 кВт (75 к.с.) 1.0л MPI бензин, 5-скоростна механична кутия,

70 кВт (95 к.с.) 1.0л TSI бензин, 5-скоростна механична кутия/7-скоростна DSG със сдвоен съединител автоматик,

85 кВт (115 к.с.) 1.0л TSI бензин, 6-скоростна механична кутия/7-скоростна DSG със сдвоен съединител автоматик,

110 кВт (150 к.с.) 1.5л TSI Evo бензин, 6-степенна механична кутия/7-скоростна DSG със сдвоен съединител автоматик,

Само за варианта GTI - 147 кВт (200 к.с.) 2.0л TSI бензинl, 6-степенна механична кутия/7-скоростна DSG със сдвоен съединител автоматик,

66 кВт (90 к.с.) 1.0л TGI CNG-бензин, 5-степенна механична кутия/за пръв път предлаган вариант при модела,

59 кВт (80 к.с.) 1.6л TDI дизел, 5-степенна механична кутия,

70 кВт (95 к.с.) 1.6л TDI дизел, 5-степенна механична кутия/7-скоростна DSG със сдвоен съединител автоматик.

Новото поколение на модела идва със система stop-start и система за рекуперация на енергията при спиране като стандартно изпълнение, а вариантът 1.5л TSI Evo предлага и деактивация на цилиндрите от работа при установени режими на движение. Нивата на оборудване са три - Trendline, Comfortline и Highline, както и специалното изпълнение “Beats”. Налице са и специалните пакети екстри - R-Line, Black и Style за тези които търсят нещо повече и нагоре от оборудването на стандартните нива.

Колата е с напълно LED- предни светлини, LED-дневни, LED-задни, панорамен покрив, безключов достъп /за пръв път във Volkswagen Group/, второ поколение активен информационен дисплей, напълно цифрово приборно табло, 8.0-инчова инфотеймънт система с Apple CarPlay, Android Auto и MirrorLink, безжично зареждане на смартфони, индуктивна въздушна връзка, система на климатика Air Care Climatronic, адаптивен круз-контрол, наблюдение на слепите зони, предупреждение за трафика отзад, полуавтоматичен паркинг-асистент.

VW Polo GTI 2017-а има уникален екстериорен стил със специално развитите за варианта брони с интегриран спойлер отпред, LED-светлини с червени включвания, правещи връзка с червената лента на радиаторната решетка тип медна пита, 18-инчови алуминиеви джанти, странични раздувки, червени спирачни апарати и голям спойлер на покрива.

Във вътрешно този топ-вариант на автомобила предлага спортен кожен волан с едър червен бод, топ-спортни седалки с с тартанова основа тип “Clark”, черни колонки и приглушено осветление.. Спортното окачване е стандартно за това Polo с неговите 200 “кончета”, някои други екстри като окачването Sport Select е опционално.

Електрическият всъдеход Bollinger с над 10 000 заявки за закупуване (Видео)

Подобни

Италиански дизайнер кръстосва минало и бъдеще

Италиански дизайнер кръстосва минало и бъдеще

Италианският дизайнер Пиерпаоло Лазарини е автор на редица странни на пръв поглед концепти и последният му – за летящ автомобил, не...

Първи снимки на “офроуд” хечбека Volkswagen Polo

Първи снимки на “офроуд” хечбека Volkswagen Polo

Новият повдигнат хечбек може да запази старото си име CrossPolo, но не е изключена и промяна на името му на Polo Alltrack....

Непознатата у нас Kia Ray ще е обновена в Южна Корея

Непознатата у нас Kia Ray ще е обновена в Южна Корея

Преди шест години през ноември 2011-а Kia Motors представи градския си модел Ray в Южна Корея. Този месец компанията...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: