ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а

like0 unlike0
Auto-Press 19 Jun 2017 Новини
30
0

Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а

Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а
/add_images/news/062017/s_1497859202_701.jpg
  1. Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а
  2. Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а
  3. Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а
  4. Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а
  5. Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а
  6. Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а
  7. Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а
  8. Старо срещу ново - VW Polo 2017-а срещу VW Polo 2014-а

Volkswagen показа преди броени дни новият модел на VW Polo в Берлин и е интересно да видим какво наистина ново и различно има в колата в сравение с предишния й модел. Основното и типично за всеки последващ модел ва автомобилната индустрия е постоянното увеличаване на габаритите и “снижаване” - VW Polo Mk6 е с 81 мм по-дълго, с 69 мм по-широко, с 97 мм по-ниско и с нараснало с 94 мм междуосие. Производителят твърди, че шестото поколение на колата ползва всичко най-модерно в индустрията.

По отношение на дизайна се вижда отпред заемка от VW Golf, намалената височина придава по-спортен характер, а увеличените хоризонтални габарити осигуряват по-просторна кабина. Въздушното пространство в тре, независимо от намалената височина на колата е увеличено с 15 мм над предните седалки и с 21 мм за задните. Не се предвижда и вариант с три врати, а само с пет.

Предпоследното, пето поред поколение на VW Polo ползваше латформата PQ25, докато шестата генерация разделя модулната платформа MQB A0 с петото поколение на Seat Ibiza. Използването на тази платформа подсказва още, че колата е готова да поеме и електрифицирани варианти на силовото си задвижване.

Volkswagen анонсира за VW Polo 2017-а девет конфигурации:

48 кВт (65 к.с.) 1.0л MPI бензин, 5-скоростна механична кутия,

55 кВт (75 к.с.) 1.0л MPI бензин, 5-скоростна механична кутия,

70 кВт (95 к.с.) 1.0л TSI бензин, 5-скоростна механична кутия/7-скоростна DSG със сдвоен съединител автоматик,

85 кВт (115 к.с.) 1.0л TSI бензин, 6-скоростна механична кутия/7-скоростна DSG със сдвоен съединител автоматик,

110 кВт (150 к.с.) 1.5л TSI Evo бензин, 6-степенна механична кутия/7-скоростна DSG със сдвоен съединител автоматик,

Само за варианта GTI - 147 кВт (200 к.с.) 2.0л TSI бензинl, 6-степенна механична кутия/7-скоростна DSG със сдвоен съединител автоматик,

66 кВт (90 к.с.) 1.0л TGI CNG-бензин, 5-степенна механична кутия/за пръв път предлаган вариант при модела,

59 кВт (80 к.с.) 1.6л TDI дизел, 5-степенна механична кутия,

70 кВт (95 к.с.) 1.6л TDI дизел, 5-степенна механична кутия/7-скоростна DSG със сдвоен съединител автоматик.

Новото поколение на модела идва със система stop-start и система за рекуперация на енергията при спиране като стандартно изпълнение, а вариантът 1.5л TSI Evo предлага и деактивация на цилиндрите от работа при установени режими на движение. Нивата на оборудване са три - Trendline, Comfortline и Highline, както и специалното изпълнение “Beats”. Налице са и специалните пакети екстри - R-Line, Black и Style за тези които търсят нещо повече и нагоре от оборудването на стандартните нива.

Колата е с напълно LED- предни светлини, LED-дневни, LED-задни, панорамен покрив, безключов достъп /за пръв път във Volkswagen Group/, второ поколение активен информационен дисплей, напълно цифрово приборно табло, 8.0-инчова инфотеймънт система с Apple CarPlay, Android Auto и MirrorLink, безжично зареждане на смартфони, индуктивна въздушна връзка, система на климатика Air Care Climatronic, адаптивен круз-контрол, наблюдение на слепите зони, предупреждение за трафика отзад, полуавтоматичен паркинг-асистент.

VW Polo GTI 2017-а има уникален екстериорен стил със специално развитите за варианта брони с интегриран спойлер отпред, LED-светлини с червени включвания, правещи връзка с червената лента на радиаторната решетка тип медна пита, 18-инчови алуминиеви джанти, странични раздувки, червени спирачни апарати и голям спойлер на покрива.

Във вътрешно този топ-вариант на автомобила предлага спортен кожен волан с едър червен бод, топ-спортни седалки с с тартанова основа тип “Clark”, черни колонки и приглушено осветление.. Спортното окачване е стандартно за това Polo с неговите 200 “кончета”, някои други екстри като окачването Sport Select е опционално.

Audi потвърди за втори електромобил. Идва през 2019-та

Подобни

КЛИЕНТИТЕ НА ЕЛЕКТРИЧЕСКОТО RENAULT ZOE ПОЛУЧАВАТ 20 ДНИ ГОДИШНО БОНУС АВТОМОБИЛ

КЛИЕНТИТЕ НА ЕЛЕКТРИЧЕСКОТО RENAULT ZOE ПОЛУЧАВАТ 20 ДНИ ГОДИШНО БОНУС АВТОМОБИЛ

Източник: www.renault.bg Омникар Ауто, оторизиран дилър за продажба на електрически автомобили Renault, ще предоставя бонус...

FORD инвестира 52 млн долара, за да отговори на повишеното търсене на Transit

FORD инвестира 52 млн долара, за да отговори на повишеното търсене на Transit

Ford обяви, че в резултат на повишеното търсене на семейството Transit, компанията, в лицето на венчър компанията й в Турция с Koç...

Audi слага соларни панели на тавана

Audi слага соларни панели на тавана

Audi обяви, че съвместно с Alta Devices- субсидирана от китайския специалист в областта Hanergy, работи по проект за интегриране на...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: