Испанскията автомобилен производител SEAT обяви, че продажбите на компанията през изминалия месец са достигнали ниво от 40 200 единици, което представлява увеличение от 23.3% в сравнение с октомври миналата година (32 600 единици).
В резултат на това си завидно пазарно
представяне, а на това от предишните
месеци, марката може да се похвали с ръст
от 14.4%- до 395 100 продажби (345 500 за същия
период на 2016), от началото на годината.
SEAT отчита сериозно увеличено търсене на продуктите си на два от основните европейски пазара- Германия (+30.5%) и Испания (+24.9%), но отчита отлично представяне и в Турция (+209.1%), Израел (+62.5%), Белгия (+37.2%), Полша (+36.5%), Швейцария (+36.0%) и Швеция (+34.2%).
От SEAT коментират, че основни двигатели за пазарния успех на марката са Ibiza, Leon и Ateca, към които поетапно, в зависимост от пазарите, започва да се присъединява и изцяло новото предложение на испанската марка- Arona. “В момента, SEAT е една от най-бързо развиващите се марки в ЕВропа”, споделя Уейн Грифитс, вицепрезидент на подразделението Продажби и Маркетинг на компанията.
За следващата година, фирмата е планирала да продължи най-голямата в историята си продуктова офанзива с лансирането на нов голям седемместен SUV модел.