Продажбите на нови автомобили Porsche през първите девет месеца на годината са достигнали ниво от 196 562 автомобила, което представлява увеличение от 6% в сравнение със същия период на миналата година.
От Porsche акцентират върху това, че пазарното представяне на марката е особено силно на територията на Европа, където за периода януари-септември се отчитат 66 551 продажби и ръст от 9%. Реализацията на марката в Германия е на ниво от 24 709 единици, което е с 13% над миналогодишното ниво, а на основния си пазар- Китай, Porsche записва 56 254 продажби (+4%).
Най-продаваната кола на Porsche в глобален мащаб продължава да бъде SUV моделът Macan с 68 050 реализирани екземпляра от началото на годината, след което се подрежда отново SUV модел- Cayenne, с 49 715 единици. От марката коментират, че към края на септември доставките на Panamera са се увеличили с 60%, а на семейството 911 с 19%.