ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

ПОДИУМ ЗА ОТБОРА PEUGEOT TOTAL В ДЕБЮТА НА РАЛИ КРОС ШАМПИОНАТА

like0 unlike0
Auto-Press 17 Apr 2018 Новини
145
0
ПОДИУМ ЗА ОТБОРА PEUGEOT TOTAL В ДЕБЮТА НА РАЛИ КРОС ШАМПИОНАТА

WRX Кръг #1 – Барселона, 14-15.04

На отбора PEUGEOT Total определено не му беше лесно в първия кръг на Световния рали крос шампионат, в който новосформираният отбор трябваше да преодолее пороен дъжд, залял пистата Барселона-Каталуня в събота. Условията се подобриха в неделя, когато деветкратният световен рали шампион Себастиан Льоб стигна успешно до горещо оспорвания финал и спечели второ място: напълно заслужена награда за целия отбор на PEUGEOT след няколко месеца на усилена работа от началото на тази нова глава – в допълнение към един паметен уикенд...


Себастиан Льоб доведе своя PEUGEOT 208 RX до финала в края на тежко двудневно състезание Той финишира втори в общото класиране (след дисквалификацията на Матиас Екстрьом след инцидент в първата обиколка във финала) като най-добре представилият се участник на PEUGEOT Total в дебюта на изцяло новия отбор. Той постигна това благодарение и на солидна екипна работа, като Кевин Хансен (който не можеше да бележи отборни точки) отстъпи място в решетката за полуфинала на деветкратния световен рали шампион. Льоб финишира втори в полуфиналите и това му осигури място на финала, където французинът показа характерния си дух за победа на подиума – въпреки че най-скорошните му състезателни изяви бяха в пясъчните дюни на Южна Америка и по асфалта на Корсика!


Тими Хансен показа удивителна скорост през целия уикенд, но нямаше шанса да я превърне в резултат, тъй като автомобилът му спря в полуфинала, докато той водеше с голяма преднина. Шведът спечели две втори места и победа в квалификациите при изключително тежки условия и достигна спокойно до полуфинала като един от най-добре представилите се участници през уикенда. Въпреки разочарованието, че не успя да завърши, той бе доволен от конкурентоспособността на автомобила и подобренията, направени през зимата, и е твърдо решен да търси реванш в следващия кръг.


Кевин Хансен зад волана на трети автомобил 208 WRX, който няма право да бележи точки за отбора PEUGEOT Total, бе 12ти след квалификациите, но се оттегли, за да даде мястото си в полуфиналите на Льоб. Най-младият пилот в отбора се радва на две добри квалификации в събота, но след това технически проблем ограничи способността му да направи добър старт и той изостана. Въпреки това, Кевин доказа своето място и мястото на PEUGEOT 208 WRX.

Брюно Фамен, Директор на Peugeot Sport

„Беше много тежък уикенд с някои големи обрати и изненади, като се започне с метеорологичните условия вчера, които бяха наистина лоши за всички. Когато пистата изсъхна, автомобилът стана много по-бърз. Но ние сме доволни от скоростта, която показахме при всякакви условия и това, че финиширахме уикенда на второ място е изключително добра новина. Показахме, че сме много близо до нашите основни конкуренти, което, честно казано, не очаквах. Разбира се, бях истински щастлив и за отбора, който е изцяло нов и свърши наистина добра работа. Мисля, че успяхме в нашето първо предизвикателство в рали кроса, което беше да имаме всички автомобили на решетката за всички състезания. За съжаление Тими бе спрян от електрически проблем, когато водеше убедително, но това са моторните спортове понякога: сега трябва да открием проблема и да го решим. Мисля, че можем да се чувстваме уверени за останалата част от сезона.“

Себастиан Льоб, PEUGEOT 208 WRX #9

„Този уикенд видяхме всички различни емоции, през които може да премине човек в рали крос за един уикенд! Не стартирах много добре в състезанието и след като счупих задно окачване два пъти в квалификациите, не очаквах да съм на полуфиналите. След това дойде решението, че аз ще продължа в полуфинала така или иначе и от този момент всичко мина действително добре. Имах известен късмет, но този вид емоционална въртележка не е лесна за преживяване! Скоростта на автомобила на Тими е много окуражаваща, тъй като можем да видим, че автомобилът е конкурентоспособен и че сме направили стъпка напред през зимата. Ние сме в надпреварата и се надявам, че можем да продължим по този начин.“


СЛЕДВАЩ КРЪГ

Вторият кръг на Световния рали крос шампионат ще се проведе на 28-29 април на пистата Монталегре в северната част на Португалия, близо до границата с Испания. Разположена по хълмовете на окръг Виля Реал, пистата Монталегре е с надморска височина от 1 800 метра, което я прави най-високата в календара и изисква фина настройка на двигателите за по-разредения въздух. За разлика от Барселона, трасето е специално предназначено за рали крос, като 0,95-километровата писта е съставена от 60% асфалт и 40% чакъл. ​

Електрокарът Renault K-ZE е на базата на бюджетния Kwid - видео

Подобни

BATTISTA : Бъдещата най-мощна италианска кола

BATTISTA : Бъдещата най-мощна италианска кола

Automobili Pininfarina анонсира, че първата в историята на компанията кола- луксозен суперспортен електромобил, ще се...

Според патентна заявка Ford ще нарече електрическия си SUV Mach E

Според патентна заявка Ford ще нарече електрическия си SUV Mach E

Феновете на Ford Mustang не приеха никак добре слуха, че Ford може да кръсти бъдещият си електроSUV с пробег от 480 км Mach 1....

Daimler поръча батерии за 20 000 000 000 евро

Daimler поръча батерии за 20 000 000 000 евро

Днес автомобилният гигант Daimler анонсира, че след милиардите инвестирани в разработка на решения за електрическа мобилност, сега...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: