ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

"Pagani" качество от Vilner в интериор а на българската супер кола Sin R1

like0 unlike0
Auto-Press 29 Aug 2017 Новини
85
0

Източник: www.vilner.eu

Като български производител на супер ав томобили, Sin Cars се доверяват на родното арт студио Vilner, познато по цял свят с качествената си изработка. Заданието далеч не е просто – проектиране и изготвяне на интериора на супер спортния Sin R1. Vilner обаче не е първият избор на русенската фирма. Няколко години по-рано друго българско ателие се захваща с проекта, но резултатите се оказват незадоволителни и неотговарящи на изискванията на Росен Даскалов, основателя на Sin Cars.

Г-н Даскалов се обръща към Vilner за партньор по-малко от два месеца преди автомобилния салон в Женева. Кокпитът трябва да бъде изработен в кратък срок и на световно ниво. Vilner обаче приемат предизвикателството без притеснения, защото вече имат достатъчно опит с разработката и изработването на цялостни интериори за други световни производители на екзотични коли, като испанските AD Tramontana и хърватските Rimac Automobili.

Ко лата пристига при Vilner с абсолютно гол кокпит. Таблото, централния тунел, корите на вратите, тавана и седалките са в суров вид под формата на компоненти от въглероден композит. Цялостният дизайн е решен за няколко дни, като специално време е отделено на проектирането на седалките, които трябва да бъдат едновременно удобни, поддържащи и далеч не на последно място - стилни. Ателието разработва няколко прототипа, преди да се стигне до финалната версия. Всеки един от вариантите е тестван в продължение на няколко дни каране на писта, за да се гар антира удобството и функционалността на обвитите с кожа и алкантара карбонови корита.

Кожа и алкантара са използвани и за покриването на почти всички компоненти и области от кокпита, дори подът на Sin R1 е облицован с алкантара, под която е поставена специална изолация. Воланът е тази част, чиято функция изисква не само да бъде стилен, но и ергономичен и износоустойчив. За обръча е използвана висококачествена кожа, а в ъглеродните апликации са дело на Sin Cars.

Изключително приятен и значителен детайл е т.н. “fire wall”, преградата разделяща кокпита от двигателния отсек. При Sin R1 тя също е карбонова, но Vilner я тапицират с комбинация от червена кожа и черна алкантара, която кореспондира със седалките. Петточковите червени колани завършват мощното и ефектно излъчване на салона, който е изпълнен и с изключителни детайли. Обърнете внимание на козирката над състезателния дигитален уред: тя е съставена от въглеродни нишки, но облагородена с кожена ивица с контрастен шев, а от долната и страна е положена алкантара в три цвята, които съставят българския национален флаг. Елементът само по себе си е произведение на изкуството, като подобна детайлност и препратки сме свикнали да виждаме при продуктите на Pagani. Болтовете с надписи Sin Cars също напомнят на колите на Хорацио Пагани.

2017 Sin R1, 7000 куб. см, V8, атмосферен, 550 к.с., 650 Нм, 6-ст. механична, задно предаване, 1250 кг.

Влекачът на Tesla с по-добра аеродинамика от Bugatti. Ускорява се от 0 до 96 км/ч за 5 секунди

Подобни

Новият Nissan LEAF : Нова продажба на всеки 12 минути

Новият Nissan LEAF : Нова продажба на всеки 12 минути

Европейското подразделение на Nissan обяви, че за трите месеца от пазарното лансиране на изцяло новото поколение на 100%...

Hyundai разкрива изцяло новите Veloster, Veloster Turbo и Veloster N за 2019

Hyundai разкрива изцяло новите Veloster, Veloster Turbo и Veloster N за 2019

Източник: www.hyundai.bg Veloster запазва уникалната си асиметрична конфигурация на каросерията с две плюс една врати Наличен...

OMV MaxxMotion Diesel за всякакви зимни условия

OMV MaxxMotion Diesel за всякакви зимни условия

OMV MaxxMotion Diesel осигурява надеждна работа на автомобила при всякакви зимни условия Максимална мощност и защита на...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: