ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

JAGUAR F-PACE SVR: ДИНАМИКА НА СПОРТЕН АВТОМОБИЛ, ДИЗАЙН НА SUV

like0 unlike0
Auto-Press 27 Mar 2018 Новини
193
0
JAGUAR F-PACE SVR: ДИНАМИКА НА СПОРТЕН АВТОМОБИЛ, ДИЗАЙН НА SUV

Източник: www.jaguar.bg

• 5,0-литров бензинов двигател V8 с компресор суперчарджър, развиващ 550 к.с. и 680 Нм въртящ момент

• Ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди (0-60 мили/ч за 4,1 секунди) с максимална скорост от 283 км/ч (176 мили/ч)

• Аеродинамичният пакет SVR включва уникални предна и задна броня, снижени странични части на каросерията и заден обръщащ се спойлер за подобряване на охлаждането, намаляване на подемната сила и въздушното съпротивление и подпомагане на стабилността при високи скорости.

• Настроеното за SVR шаси съдържа подобрени амортисьори с увеличена твърдост на предните и задните пружини съответно с 30 и 10 процента

• Олекотени 21- и опционални 22-инчови ковани джанти с различна широчина отпред и отзад за подобрено управление и сцепление

• Активен заден диференциал с електронно управление за оптимизирано сцепление и динамика

• Подобрените спирачки съдържат 395/396 мм предни/задни дискове от две части

• Активната изпускателна система с променлив ход на клапаните, предоставяща мощния звук на Jaguar SVR, е с 6,6 кг по-лека и подпомага динамиката, като намалява налягането отзад

• Тънки спортни седалки отпред и отзад с характерния ромбоиден капитониран дизайн и релефно лого SVR

• Спортен селектор за смяна на режимите заменя въртящия се селектор, SVR волан с алуминиеви пера за смяна на предавките
• Специални настройки на трансмисията Quickshift и системите Електрическо сервоусилване на волана, Адаптивна динамика, Векторно разпределение на въртящия момент, Динамичен контрол на стабилността и Задвижване на всички колела

F-PACE на Jaguar, Световен автомобил на годината и Най-добър автомобилен дизайн в света за годината през 2017, получава SVR модификация, която го прави най-бързия и най-мощния F-PACE досега, с подобрено шаси и аеродинамика за максимално удовлетворение на водача при всякакви условия.

Проектиран от Special Vehicle Operations (SVO), с 44% повече мощност, 5-литровият бензинов двигател V8 с компресор суперчарджър на F-PACE SVR произвежда 550 к.с. и 680 Нм, което му позволява да постига ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,3 секунди (0-60 мили/ч за 4,1 секунди) с максимална скорост от 283 км/ч (176 мили/ч).

„F-PACE SVR предоставя управление и пъргавина, които отговарят на неговата динамика. Всичко от кормилното управление до специалната настройка на окачването е специално регулирано за нашия мощен SUV и резултатът е автомобил, който отговаря на обещанието както на името F-PACE, така и на името SVR.“

Майк Крос, Главен инженер по техническата цялост на автомобила, Jaguar Land Rover

Аеродинамичните подобрения включват по-големи въздушни отвори отпред и странични въздуховоди на калниците, които свалят налягането в арките на колелата, намаляват подемната сила и осигуряват допълнително охлаждане, същевременно оптимизирайки стабилността при високи скорости. Също така уникални разширения на арките на колелата и отлети форми в долните части на каросерията осигуряват ниско окачена мускулатура, която откроява SVR.

Ексклузивен SVR преден капак съдържа въздуховоди, които спомагат за извличането на горещия въздух от двигателния отсек и са визуално доказателство за динамичните намерения на SVR.

Отзад уникален спойлер се присъединява към нова броня, която побира четворния ауспух на активната изпускателна система. Бронята съдържа странични стрингери, които подпомагат аеродинамичните показатели, като отвеждат въздушния поток надалеч от задната част на автомобила.

Подобреното шаси има прогресивни предни и задни пружини, които са съответно с 30 и 10 процента по-твърди и изпълняват функцията на антирол бар, което допринася за 5% намаляване на люлеенето на каросерията.

Новите олекотени ковани 21- и опционални 22-инчови алуминиеви джанти са по-широки отзад с 25 мм в сравнение с отпред и допринасят за по-доброто управление на SVR. 22-инчовите джанти са с 2,4 кг по-леки отпред и с 1,7 кг по-леки отзад, проектирани да предоставят по-голям въздушен поток към подобрените, по-големи предни (395 мм) и задни (396 мм) спирачни дискове. Спирачните дискове съдържат модерна конструкция от две части отпред и отзад за намаляване на теглото и още по-пъргаво управление на SVR.

F-PACE SVR съдържа също активната изпускателна система на Jaguar с клапани с променлив ход. Тя произвежда харизматичен звук и е още един фактор зад увеличената динамика на SVR, тъй като активната система позволява увеличен поток на отработените газове. Изпускателната система на SVR е с 6,6 кг по-лека от стандартната система F-PACE.

Като първия F-PACE, който използва активния заден диференциал с електронно управление (EAD) на Jaguar, F-PACE SVR съдържа всеобхватна гама модерни технологии, всяка калибрирана специално за задачата. Технологията за контрол Интелигентна динамика на задвижване (IDD) на системата за задвижване на всички колела с въртящ момент при поискване е оптимизирана да увеличи максимално ползите от EAD, докато софтуерът за окачването Адаптивна динамика, електронното сервоусилване на волана (EPAS) и Динамичният режим на шофиране са специално за SVR. Включването на Динамичния режим предизвиква по-бърза, по-откликваща смяна на предавките, по-остра реакция на горивния дросел и увеличена обратна връзка от волана за по-силно усещане при шофиране, независимо от условията.


Вътре F-PACE SVR съдържа тънки спортни предни седалки, осигуряващи по-добра странична опора, с характерния ромбовиден капитониран дизайн и релефно лого SVR. В допълнение на това уникалните задни седалки напомнят силно изваяния дизайн отпред, а характерът на спортен SUV е подчертан от спортния селектор за смяна на режимите. И накрая брандираният с логото SVR волан съдържа тактилни алуминиеви пера за смяна на предавките.

При цялата своя динамика SVR запазва практичността и функционалността, присъщи на цялото семейство PACE, с неговия 650-литров багажник (с вдигнати задни седалки), незасегнат от увеличената му динамика. SUV моделът на Jaguar позволява на пътниците да останат свързани и да се забавляват в движение с 4G WiFi за до осем устройства. Автомобилът е оборудван също и с усъвършенстваната информационно-развлекателна система Touch Pro с 10-инчов сензорен екран и 12,3-инчов HD инструментален клъстер.

Четири цветови решения за интериора помагат да се подчертае високодинамичния характер на автомобила: Red с Jet, Light Oyster с Jet, Siena Tan с Jet и Jet с шевове в цвят Light Oyster.

Разчитайки на широкия експертен опит на Jaguar Land Rover по отношение на шофирането върху всякакви терени, F-PACE SVR съдържа набор от модерни технологии, които осигуряват отлично представяне върху всякакви повърхности. Задвижване на всички колела с Интелигентна динамика на задвижване, Система за поддържане на зададена скорост по пресечен терен и Система, адаптираща поведението на автомобила спрямо повърхността, гарантират, че SUV моделът може да се справи при всякакви метеорологични условия.

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: