Hyundai Motor получи поредното признание за дизайна на продуктите си, които предлага на европейския пазар, след като по време на годишните награди Automotive Brand Contest, организирани от German Design Council, новото поколение на хитовия за марката модел i30 беше определено за предложението с най-добър екстериорен и интериорен дизайн, а самата компания беше отличена с наградата Най-добра марка на годината.
“До 2021 година сме си поставили за цел да бъдем номер 1 сред азиатските марки в Европа”, коментира Томас Шмид, оперативен директор на Hyundai Motor Europe. “Наградите на Automotive Brand Contest доказват, че вървим в правилната посока. Новият Hyundai i30 не е само иновативни технологии, но и висококачествен и изтънчен дизайн, достъпни за голям потребителски кръг”, допълва той.
Наградите присъдени на Hyundai Motor от Automotive Brand Contest са поредните за компанията през тази година, след като през февруари тя беше отличена от IF Design Award, а през април и от Red Dot Design Award.