Европейското подразделение на Hyundai Motor обяви, че след рекордните продажби на компанията през първата половина на годината, марката записва невиждан до момента пазарен резултат и през третата четвърт на 2018 година.
От Hyundai Motor анонсират, че продажбите на фирмата през първите девет месеца на годината са се увеличили със 7.1% до ниво от 425 854 автомобила. Над 134 000 от тях са били реализирани през третата четвърт на годината, което е рекорден резултат за периода в историята на марката за Европа.
Hyundai Motor отчита и подобрение в пазарния си дял, като за септември той се е увеличил до рекордните за компанията 4.2%, а този за периода юли-септември е 3.5%.
С обновена на 90% моделна гама през последните две години, Hyundai Motor отчита продажбата на почти 60 000 представителя на новата KONA от лансирането й на пазара в края на миналата година, което отрежда на модела пета позиция по реализация.
Най-продаваната кола на Hyundai Motor в Европа продължава да бъде Tucson, а от компанията отчитат продължаващ интерес и към i10, i20 и i30, а електрическата офанзива на марката се поддържа семейството IONIQ, Kona Electric и водородния електромобил NEXO.