Автомобилният гигант Groupe Renault обяви, че продажбите на компанията през първото тримесечие на годината са се увеличили с 4.8% до ниво от 935 041 автомобила (леки и лекотоварни).
Основният дял на продажбите на Groupe Renault- 648 531 коли, през първите три месеца на годината идват от марката Renault, като в търсенето на продуктите й се наблюдава ръст от 2.3%. При леките модели се отчита подобрение от 1.3% до 543 852 единици, а при лекотоварните ръстът е 7.8% до 104 679.
171 577 продажби (+13.8%) отчитат от Dacia за първото тримесечие, като 160 825 от тях (+14.3%) са били представители на леките представители на марката.
LADA приключва първата четвърт на годината с подобрение в бизнеса си от 31.1% до ниво от 86 090 единици, RENAULT SAMSUNG MOTORS отчита спад в реализацията си от 26.4% до 19 105 единици, а JINBEI и HUASONG допринасят с още 9738 единици.
Най-голямо търсене на продуктите си през първите три месеца на годината, от Groupe Renault отчитат във Франция (177 689 ед, 26.4% пазарен дял), след което в Топ 5 се подреждат Русия (112 309, 28.58% пазарен дял), Германия (56 932 ед, 6.03%), Италия (55 778, 9.04%) и Испания (44 304, 11.27%).