На огромен билборд в Мюнхен е написано: "11 млн. фена и 1 Тодор Тодоров."
Специален видеоклип на BMW тръби: "Тодор Тодоров е победител! Възраст: 25 г., държава: България. Статус: BMW-суперфен.".
Сега разбрахте ли - фен №1 на "баварците" е от Варна. Той спечели игра през "Фейсбук" на марката. Варненсккият студент преодоля 100 000 от цялата планета, за да полуми статута на суперфен!
Той действително е топ-запалянко на BMW.
Откри неофициална фейсбук-страница на BMW Х5. Тя обаче е свалена заради недоразумения от различен характер. Тодор обаче успява да я защити и върне, влизайки в контакт с фирмата. BMW се съгласява сайтът да продължи да трупа фенове в социалната мрежа.
Повече от 1,2 млн. харесват написаното, което е изключително много за такъв (неофициален) проект.
Варненецът се радва, че "баварците" са подкрепили начинанието му.
Тодор получи за награда 3 дни в Мюнхен. Той беше поканен в щаб-квартирата на BMW, за да види всичко. Дори и помещенията със специален достъп.
BMW пък трупа активи. Кампанията е добре премислена, защото всеки е наясно, че без фенове няма пазарни резултати.
Тодор следва международен маркетинг. След като стане магистър има намерение да се реализира като маркетингов специалист. Ще се радва, да работи за BMW.