ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

BMW Connected по време на IAA 2017

like0 unlike0
Auto-Press 14 Sep 2017 Новини
26
0
BMW Connected по време на IAA 2017

BMW Connected свързва автомобила с дигиталния стил на живот на потребителя. Технологията е напълно интегрирана и в съответствие с индивидуалните потребности и контекста на всеки потребител. С ъпдейта през четвъртото тримесечие на 2017 г. се въвеждат услуги, които подпомагат и водачите на BMW и BMW i в тяхното дигитално всекидневие със специален фокус върху подобренията на автомобилите BMW i. Най-новите дигитални услуги ще бъдат представени от 14 до 24 септември на Международното автомобилно изложение (IAA) във Франкфурт.

Дигитални услуги за водачите на BMW i

Разработените специално за BMW i услуги са създадени да отговарят на изискванията и нуждите, свързани с електрическата мобилност. Например, електрическият автомобил перфектно се интегрира към дигиталното всекидневие на водача. BMW Connected вече предлага бърз преглед на най-важните данни за автомобила като пробег и ниво на заряд, които могат да бъдат преглеждани от различни точки на достъп като смартфон или смартчасовник. Скоро, като допълнение към съществуващите възможности за заявка на пътуване и проверка състоянието на вратите чрез Alexa или управляване на автомобила чрез Remote Services (Дистанционни услуги), цялата информация за автомобила също ще бъде налична в BMW Connected. Чрез един клик потребителят ще получава детайлна информация за състоянието на вратите и прозорците. С тази услуга потребителите ще могат да проверяват кой прозорец и коя врата са заключени или да научат кой трябва да бъде затворен или заключен.

Друга новост, интегрирана в BMW Connected, е BMW Digital Charging Service, което позволява зареждането на автомобилите, използвайки екологична енергия при минимални разходи. За тази цел водачът избира на смартфона си функцията „Интелигентно зареждане“. Услугата BMW Digital Charging Service е интегрирана на пазара на електроенергия, автоматично избира най-изгодните и екологични тарифи. Собственикът също има възможност безпроблемно да включи безплатна, самостоятелно генерира соларна енергия в процеса на зареждане. Системата винаги осигурява пълното зареждане на колата към желания час на потегляне.

Фокус върху персонализацията

Само за дванадесет месеца BMW Connected, допълнено с все по-усъвършенствана интеграция в автомобила и набор от нови услуги, е въведено на 29 пазара като предефинира изживяването от мобилността с голям успех както в автомобилите BMW, така и извън тях. Към юни 2017 г. BMW Connected отчита над 1 млн. потребители по целия свят.

Новата версия на BMW Connected също така ще представи нови подобрения на изживяването при индивидуалното планиране на пътувания, което позволява дори повече възможности за персонализация. С BMW ID потребителите могат да създадат собствен портативен клиентски профил, в който са запазени всичките им предпочитани настройки и услуги, които – благодарение на Open Mobility Cloud – могат да бъдат прехвърлени и към други автомобили на BMW. Ако в бъдеще потребител смени автомобила, може да има достъп до всичките си лични услуги и конфигурирани функции чрез BMW ID. По този начин фокусът е поставен не върху конкретния автомобил, а върху водача.

Пример за фокуса върху персонализация е възможността за научаване на крайната цел с BMW Connected, където услугата автоматично научава домашния и работния адрес на потребителя, както и потребителските маршрути до работното място. С новата версия тези възможности за разбиране на ежедневните потребителски изисквания ще се разширят. Например, посещаваните най-често от потребителя вериги бензиностанции ще бъдат „научени“ и автоматично ще бъдат приоритизирани при бъдещи търсения за зареждане на гориво.

BMW Connected предлага изключително обслужване и с персонализираните Следпродажбени услуги. Клиентите виждат напомняне за предстоящо обслужване или час за ремонт и в определени пазари, като Великобритания и САЩ, могат да запазят час за ремонт директно през приложението.

Освен това в BMW Connected вече е с интегриран директен достъп до BMW Financial Services , давайки на водачите бърз достъп до важна информация като договорни условия, детайли за плащания за тяхното BMW, както и възможности за самообслужване. Първоначално тази услуга ще бъде внедрена за клиенти във Франция и Великобритания, а по-късно ще се предлага и в други държави.

Новото оформление на BMW ConnectedDrive Store също е с фокус върху водачите. Новият магазин предлага пълен набор дигитални услуги и BMW ConnectedDrive услуги като Online Entertainment, Real Time Traffic Information или дистанционни услуги като позволява достъпа им от потребителите по всяко време и отвсякъде онлайн. От юни 2017 г. новият магазин е наличен в 24 държави на адрес www.bmw-connecteddrive.com и позволява по-бърз преглед на всички персонализирани услуги и достъп до нови такива.

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: