ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

7 режима за CRF1000L Africa Twin Adventure Sports 2018

like0 unlike0
Auto-Press 22 Dec 2017 Новини
270
0
7 режима за CRF1000L Africa Twin Adventure Sports 2018

За 2018 Honda е подготвила една нова, още по-екстремна Africa

• По-големи размери

• Увеличен с 5,4 л обем на резервоара

• 7 режима

• Промени в окачването

• По-високи слюда и клиренс

• По-висока седалка

• Повишена проходимост на пресечен терен

• Обявени цените за България

• Пазарна премиера в България – от средата на март

Просто карай напред! Без притеснения, без ограничения. Освободи своята страст към приключенията…..

Когато си с мотоциклет ти усещаш свободата по непознат за автомобилистите начин. Отдаваш се напълно на адреналина, и на позитивните емоции. С новата Africa Twin Adventure Sports можеш да достигнеш и до най-отдалечените, екзотични и красиви места на Земята – на две колела и с една мечта!

За повечето производители на мотоциклети самото участие в Париж-Дакар е голямо предизвикателство, а успешното изминаване на целия маршрут е безспорен триумф. Но Africa Twin е създадена да побеждава. Вдъхновена от митичния NXR750 с лекота преодолява и най-тежките терени. Не е проблем да прекоси пустинята с безкрайните пясъци, скали, прах и мръсотия, с температури през нощта от под нулата, през деня до +50℃, със замърсеното гориво и задръстени филтри.

Наследила създадения преди 30 години легендарен Honda XRV650 Africa Twin става правоприемник на неговата слава, и обогатява носталгията и емоцията с натрупания през годините опит, висока технологичност и иновативност.

И преди, и сега тайната на успехите е в перфектния баланс между тегло и мощност. Резултатът е мотоциклет, който може да бъде каран всекидневно в трафика, да бъде използван за туристически обиколки, както и за незабравими офроуд приключения.

За 2018 Honda е подготвила една нова Africa Twin Adventure Sports, създадена за още по-екстремни преживявания.

Mr K. Morita, Large Project Leader (LPL) 18YM Africa Twin Adventure Sports: „CRF1000L Africa Twin отговори максимално на проекта ‘Go Anywhere’. През изминалите 2 години тестваните мотоциклети изминаха милиони километри, и нашия технически отдел събра и обработи огромна по обем информация. И за това през 2018 ще представим новата Africa Twin Adventure Sport, която ще надмине вашите очаквания”

Africa Twin Adventure Sports е по-висок от предшественика си, с по-широка, удобна седалка, и с по-изправена позиция на водача. Спойлерите и ветроупорното стъкло осигуряват по-добра защита на водача, а по-големия и усилен протектор на картера, както и ролбарите пазят мотоциклета. Новият резервоар поема 5.4 литра гориво в повече,с което увеличава автономността до 500 км. Ръкохватките с подгрев, изводът за зареждане 12V и др. дребни екстри създават комфорт и удобство.

Мотоциклетът е с нова, оптимизирана кутия на въздушния филтър, с олекотения балансиращ вал, системата за подаване на газ Throttle By Wire (TBW) с три режима, и с контрола на сцеплението Honda Selectable Torque Control (HSTC) .

Уникалната автоматична скоростна кутия с двоен съединител DCT (Dual Clutch Transmission) дава възможност и за механична смяна на предавките. Освен познатия механичен, директен автоматичен, и три спортни автоматични режима има възможност и за по-добър контрол на офроуд приключенията с G бутона. При неговото натискане независимо от режима, в който сте вие получавате контрол над съединителя и възможност за по „директно” управление.

Задните мигачи са с функция „Emergency Stop Signal”. При скорост от над 53 км/ч, и натискане на някоя от спирачките, и намаляване с над 6,0 м/s2 се включват аварийните светлини, с което предупреждаваме другите участници в движението. При мокро време и задействане на ABS времето за реакция се скъсява, и реагира при намаляване с 2.5m/s2. Изключват се автоматично: вместо с обикновен таймер сравнявайки скоростите на предното и на задното колело, и изчисляват кога да дезактивира системата.

Докато Africa Twin 2017 предлагаше 3 режима на HSTC, плюс OFF, 2018 е със 7 режима – от режим 1 за агресивна офроуд експлоатация с максимално сцепление до режим 7 за мокри и хлъзгави гладки настилки. Има възможност и за пълното изключване на HSTC.

Двигателят работи в три основни режима:
TOUR/Туристически: максимална мощност(1), средна моторна спирачка (2), и висок HSTC (6).

URBAN/Градско: средна мощност (2) и моторна спирачка (2), и висок HSTC (6).

GRAVEL/Оф-роуд: ниска мощност и моторна спирачка(3), и висок HSTC (6).

Четвъртият режим: USER дава възможност на водача на персонализира, както и да променя по всяко време настройките, за да получи перфектния за него мотоциклет

Новата DCT за Africa Twin е разработена специално за работа в по-тежките условия на оф-роуда. Благодарение на G-превключвателя на таблото може да променяте сцеплението на задната гума, и да осъществявате по-голям контрол благодарение на възможността за промяната на приплъзването на съединителя при смяната на предавките

Превключването на скоростите отчита и промяната на наклона (степен на стръмност при изкачване/слизане) за оптимален контрол

4. Аксесоари

Оригиналните аксесоари, които Honda предлага за новата Africa Twin Adventure Sports включват:

Туринг чанти

Гумени степенки за пасажера

Крачен превключвател за DCT

Фарове за мъгла

Ленти за каплите

Алармена система

Централна стойка

Усилена защита за картера

Два вида занижена седалка

Куик-шифтър

Чанта за резервоара

Цена за България:

CRF1000A2 Africa Twin Adventure Sports: 28 699 лв.

CRF1000D2 Africa Twin Adventure Sports: 30 699 лв.

5. Техническа спесификация

Двигател -4-тактов, течно охлаждане, 8 клапана, двуцилиндров, паралелен

Работен обем - 998cm3

Диаметър & ход на буталото - 92.0 x 75.1mm

Мощност - 70kW/7,500rpm (95/1/EC)

Въртящ момент - 99Nm/6,000rpm (95/1/EC)

Горивна система

Резервоар за гориво - 24.2 литра

Разход на гориво (според предписанията на WMTC)

MT: 21.7 km/l (WMTC)
DCT: 21.8 km/l (WMTC)

Трансмисия

Съединител - MT: Многодисков, приплъзващ, в маслена баня, с пружина

Опция: DCT

Скоростна кутия - Постоянно зацепена 6-степенна MT / 6-степенна DCT с on и off-road режими

Крайна предавка - O-ring запечатана верига
Рама- Стоманена рамка с двойно рамо и високоякостна задна подрамка S

Габарити

(L x W x H) - 2,340 x 930 x 1,570mm

Междуосие - 1,580mm

Височина на седалката (Стандартна/ Ниска позиция) - 900/920mm

Клиърънс - 270mm

Сухо тегло - 243 kg (MT), 253kg (DCT)

Радиус на завой - 2.6m

Окачване, гуми, спирчана система

Окачване (предно)- Обърната вилка Showa 45mm с хидравличен пълнител с регулируемо налягане на твърдост и рибаунд, 252mm ход, 224mm аксиален ход

Окачване (задно)- Моноблок алуминиева ключица Pro-Link с газов амортисьор, двойно хидравлично регулиране на налягането и на рибаунда, 240 mm ход на задното колело

Предна капла- Алуминиева, със спици 21M/C x MT2.15

Задна капла- Алуминиева, със спици 18M/C x MT4.00

Предна гума - 90/90-21, с вътрешна гума

Задна гума - 150/70-R18, с вътрешна гума

Спирачна система

ABS система- 2-канален с възможност за изключване на задния ABS

Предна - 310mm двоен хидравличен вълнообразен диск с алуминиева главина и радиално разположен 4- бутален спирачен апарат със синтерирани накладки

Задна - 256mm хидравличен вълнообразен диск с еднобутален спирачен апарат със синтерирани накладки. DCT вариантът е оборудван с допълнителна паркинг спирачка с плъзгащ се еднобутален апарат

Табло и ел. система

Табло- Рали стил на дисплея (LCD) тип негатив (светли символи на тъмен фон за по-добра четивност) , отчитайки: Режими, Скоростомер, Изминато разстояние, Гориво, Предавка, ABS, HSTC, Пробег, и Часовник

Фар- Двоен LED (1 дълъг/1 къс)

Стоп-светлини - LED

Мигачи - LED

Автосалон Детройт 2018: Премиера за обновеното Cherokee на Jeep CITROËN РАЗКРИ СВОЯ ЕКИП ЗА 2018

Подобни

Новата Mercedes-Benz G-класа. Иконата преоткрива себе си.

Новата Mercedes-Benz G-класа. Иконата преоткрива себе си.

Новата Mercedes-Benz G-класа се представя в топ форма по време на автомобилното изложение в Детройт. Целта на развойната дейност е...

INFINITI записа осма поредна рекордна продажбена година

INFINITI записа осма поредна рекордна продажбена година

INFINITI Motor Company обяви, че през изминалата година компанията е записала осмата си поредна рекордна продажбена година. През...

Lotus Evora GT410 Sport: 410 конски сили, 305 км/ч

Lotus Evora GT410 Sport: 410 конски сили, 305 км/ч

Lotus демонстрира новото попълнение в модификационното портфолио на модела си Evora, наречено Evora GT410 Sport. Както...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: