ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Зукърбърг се наигра - Honda спира разходите за реклами във Facebook и Instagram

like0 unlike0
Auto-Press 28 Jun 2020 Новини
45
0
Зукърбърг се наигра - Honda спира разходите за реклами във Facebook и Instagram

Често критикуваната за не съвсем разбираемата си политика към публикуването на текстове и снимки социална мрежа Facebook получи сериозен шамар от американското автомобилно подразделение на Honda Motor Co. То се присъединява към бойкот на Facebook, което прави Honda първия автомобилен производител, който публично се ангажира да се присъедини към движение, което набира скорост с всеки изминал час.

„За месец юли американската Honda ще спре рекламата си във Facebook и Instagram, като избере да застане с хора, обединени срещу омразата и расизма“ - казват от Honda в изявление - „Това е в съответствие с ценностите на нашата компания, които са основани на човешко уважение. " Ходът на компанията включва спиране на разходи за реклама на марката Honda, както и за луксозната й марка Acura.

Verizon, Unilever и други големи производители на потребителски стоки обещаха да спрат разходите си във Facebook и Instagram в отговор на групи за граждански права, като обвиниха гиганта на социалните медии, че не успява да предотврати разпространението на дезинформация и реч на омразата.

Unilever направи пауза и в Twitter, и удължи спирането в САЩ до края на годината. Говорител на американската Honda заяви обаче, че автомобилостроителят ще продължи да харчи в Twitter. Honda е 33-ият по големина рекламен рекламен в страната според последните данни от Ad Age Datacenter.

Honda изразходва приблизително 693 000 долара през последните 30 дни във Facebook, според платформата за дигитална интелигентност Pathmatics, която проследява къде и как марките харчат рекламни долари. За разлика от своите конкуренти, обаче, производителят на автомобили значително е намалил разходите за реклама в платформата за социални медии в края на май, според Pathmatics.

„Ние дълбоко уважаваме решението на всяка марка и оставаме съсредоточени върху важната работа по премахване на речта на омразата и предоставяне на критична информация“ - каза тази седмица Каролин Евърсън, вицепрезидент на глобалната бизнес група Facebook - „Нашите разговори с търговски организации и за граждански права са за това как заедно можем да бъдем сила за добро."

Първите представители на Polestar 2 вече са в Европа (Видео) CUPRA Formentor: Предварителни заявки от юли

Подобни

Само Литва ни

Само Литва ни "бие" и дава 0 преференции за придобиването на нов електромобил в Европа

Асоциацията на автомобилните производители в Европа (ACEA) разпространи интересна статистика, в която демонстрира какви бонуси,...

GROUPE RENAULT И GOOGLE CLOUD СИ ПАРТНИРАТ В ПОЛЗА НА ИНДУСТРИЯ 4.0

GROUPE RENAULT И GOOGLE CLOUD СИ ПАРТНИРАТ В ПОЛЗА НА ИНДУСТРИЯ 4.0

• Groupe Renault си партнира с Google Cloud, за да ускори дигитализацията на производствените си мощности и веригата на...

За по-чист въздух в градовете – Ford въвежда автоматичен електрически режим на електрифицираните си модели Custom

За по-чист въздух в градовете – Ford въвежда автоматичен електрически режим на електрифицираните си модели Custom

Технология за „нулеви“ географски зони автоматично превключва лекотоварните и пътническите автомобили Custom на Ford в електрически...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: