С 60 196 реализирани нови коли през май, Volvo Cars отчита ръст от 12.4% в глобалните си продажби през изминалия месец, като в същото време отбелязва завидно пазарно представяне на основни пазари като Европа, Китай и САЩ.
От Volvo Cars коментират, че основен двигател за двуцифреното процентното подобрение в бизнеса през изминалия месец е изцяло новото XC60, но сериозен принос имат също така и XC40 и флагмана SC90.
Реализацията на Volvo Cars в края на първите пет месеца на годината също е с ръст- 9.6%, а общият резултат е на ниво от 278 051 единици. 144 164 от автомобилите са били закупени от потребители в Европа (+9.8%), а Китай и САЩ допринасят със съответно 54 503 (+9.5%) и 40 186 (+6.4%).
Най-продавата кола на Volvo през май е била XC60 със 17 510 единици, след което се подреждат XC40 с 10 574 и XC90 с 8621 единици.