ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх

like0 unlike0
Auto-Press 19 Jul 2019 Новини
201
0

Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх

Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
/add_images/news/072019/s_1563526802_329.jpg
  1. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  2. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  3. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  4. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  5. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  6. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  7. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  8. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  9. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  10. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  11. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  12. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  13. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  14. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  15. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  16. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  17. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх
  18. Volkswagen T-Cross: Компактният SUV, който не го е страх

С началото на приемането на заявки за закупуването на изцяло новия си малък SUV модел T-Cross в края на миналата година, Volkswagen сподели, че новото предложение на марката е по-добър вариант за градска употреба от вече познатите T-ROC и Tiguan. От фирмата обаче май трябваше да продължат и да споменат, че компактният автомобил е отличен вариант за употреба и извън забързаната населена среда и се чувства повече от добре също така на магистралата, а и на пресечен, в рамките на реалистичното, терен.

Определението компактен за Volkswagen T-Cross е релевантно единствено и само за външните габарити на автомобила- дължина 4235 мм, ширина 1782 мм и височина 1584 мм, защото в тези размери е събран интериор, който е достатъчно просторен както за двойка, така и за семейство с едно дете, или с две, ако проявят известна изобретателност по отношение на формирането на багажа за поредното извънградско пътуване.

Основният "виновник" за многопрофилността на T-Cross е модулната платформа MQB на VW Group, на която е разработен. Благодарение на конструкционното изпълнение и възможността за регулиране на задните седалки в надлъжно на автомобила направление, собствениците на компактния SUV могат да разчитат на допълнително свободно място за пътниците на втория ред или при необходимост, на увеличение в товарния обем. В зависимост от конфигурацията, багажникът предлага вместимост от 385 до 455 литра, а добавена модулност се постига и чрез наличието на делими (60/40) облегалки на задните седалки. Ако те бъдат сгънати напълно се образува напълно хоризонтален под, а свободният обем се увеличава до 1281 литра.

Говорейки за интериора, там откриваме типичното за Volkswagen изпълнение на сглобката и дизайна, но подобно на екстериора, вътрешността на T-Cross идва с добавеното предимство на богатият набор възможности за персонализация и допълнителна емоция чрез интегрирането на контрастни цветни елементи.

Наличен при T-Cross също така е и добре познатият от модификационната гама на Volkswagen пакет R-Line, основният акцент при който попада върху по-динамичното излъчване. Дизайнерите на марката са се погрижили да придадат на SUV модела добавена спортна осанка, но по един елегантен начин, награждайки базата с 18-цолови алуминиеви джанти и декоративни елементи по екстериора, а в интериора водачът може да се разчита на многофункционален волан с кожена тапицерия и скосена долна част, стоманени педали, стилни апликации, черно изпълнение на горната част на купето и наистина много ергономични спортни седалки с емблемата R Line. Последните предлагат отлична позиция за седене на водача, като идват със сериозна възможност за регулиране във височина за отговор на потребителските желания, както в зависимост от габаритите на човека, така и в зависимост от предпочитаната позиция на седене.

От многофункционалния волан на Volkswagen T-Cross пък могат да се управляват включените в стандартното оборудване спирачен асистент с функция за разпознаване на пешеходци, система за задържане на превозното средство на пътното платно и други.

Класическото предно табло на T-Cross идва с два интегрирани дигитални екрана, основният от които- интрументалният панел, идва с възможност за персонализиране на изобразяваната информация. В средната му част могат да се подават данни от навигационната система, актуална информация за пътуването, мултимедийната система и други. От двете страни са позиционирани класически с оформлението си, но отново дигитални, уреди за оборотите на двигателя и скоростта, а крайните две позиции са температурата на охлаждащата течност и индикацията за горивото. Вторият основен екран заема средната част на предното табло и дава възможност на водача или пътника отпред да работят с мултимейдийната и навигационната система, да научат по-подробна информация за актуалното състояние на автомобила, инстларинатите приложения и други.

Просторният и наистина функционален интериор на Volkswagen T-Cross е обвит с изпълнен с типичен, но в същото време и нетипичен, за марката екстериорен дизайн. Докато в предната част на компактния SUV откриваме класическо VW изпълнение, макар и пречупено през призмата на SUV тенденцията, то в задната се крие приятна заигравка- цялостно покриваща средната част пластмасова повърхност, свързваща двата задни светлинни блока. С това си решение, дизайнерите на марката са постигнали две неща- придали са по-свежарско и нестандартно за компанията излъчване, но са постигнали и това, че той изглежда по-елитарен.

Най-голямата от изненадите, която крие в себе си Volkswagen T-Cross, обаче е тази, че той се чувства точно толкова добре на магистралата, колкото и в наситеният с емоции град. Дори в базовата си трицилиндрова еднолитрова версия със 115 конски сили и роботизираната 7-степенна DSG предавателна кутия, автомобилът е много добро решение за движение с магистрална скорост, като в същото време се отблагодарява за употребата си в подобни условия със среден разход на гориво от около 6 литра гориво на 100 километра. Движението в такъв режим е изключително балансирано, като шумът е на много ниско ниво благодарение на отличното конфигуриране на 7-степенната роботизирана трансмисията с малолитражния, но потентен задвижващ агрегат.

Освен в еднолитровата си бензинова версия с DSG скоростна кутия, Volkswagen T-Cross е наличен с шестстепенна механична трансмисия, както и в 1.6-литрова TDI дизелова модификация с 95 конски сили и с петстепенна механична или отново 7-степенна DSG кутия.

По отношение на системите за повишаване на безопасността и комфорта, в зависимост от нивото си на оборудване, T-Cross може да бъде оборудван с активен паркинг асистент, адаптивен круз контрол с функционалност от до 210 км/ч, активен спирачен асистент с функция за разпознаване на пешеходци, система за индиректно осветляване на интериора, предупреждаване при опасност от удар с превозно средство отпред, система за предупреждаване при неволно пресичане на осевата линия, система за задържане на превозното средство на пътното платно, подпомагане на потеглянето по наклон и други.

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: