ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

В Mitsubishi токът не е от вчера

like0 unlike0
Auto-Press 09 Oct 2019 Новини
34
0
В Mitsubishi токът не е от вчера

Автомобилната индустрия се движи напред под знака на електрическата революция. Притиснати от политиката, производителите трябва да “позеленеят”, независимо от това, че този подход не е чисто по бизнес правилата.

Електрическите автомобили и хибридите с плъгини трябва и започват да играят основна роля във времена на макар и оспорвани климатични промени. Токът става все по-сериозна алтернатива на ДВГ, предизвиканите от въглеродния двуокис климатични промени, крайността на изкопаемите горива суровината за конвенционалните горива и значително по-строгите граници на емисии в градските райони налагат глобална промяна в мобилността.

Оказва се че Mitsubishi е тръгнала по пътя на бъдещето на електромобила преди повече от 50 години. През 60-те години на миналия век производителят на автомобили започва изследователска и развойна работа на превозни средства с електрически задвижвания на батерии (EV). Целта е била ясно дефинирана - да се разработят градски, без емисии и практически безшумни EV и да се доведат до готовност за серийно производство.

През 1966-а г. производителят подписва споразумение с Tokyo Electric Power Company. Двете японски компании искали заедно да построят електрическо превозно средство и след това да използват този прототип за тестови цели. Освен това е било поставено за цел да се подобри дотогавашните акумулаторни технологии.

След завършването на прототипа Mitsubishi Motors е доставила през май 1971 г. десет автомобила E12-EV на Tokyo Electric. Те били развити на базата на серийния модел Minica Van, ползвали енергия от оловни акумулатори и достигнали максимална скорост от 80 км/ч.

През април 1991 г. идва поредното сътрудничество с Tokyo Electric Power Company. Този път става дума за разработването на леко търговско превозно средство с електрическо задвижване. Резултатът - Lancer Van EV, чиито никел-кадмиеви батерии имат по-висока енергийна плътност в сравнение с оловно-киселинните батерии от отминали дни. Прогресът е демонстриран през 1993 г. от два модела на Libero-EV - единият с оловно-киселинни батерии, а другият с никел-кадмиеви батерии.

Пътуването във времето на компанията по този път доведе до днешния хибриден плъгин Outlander. Това превозно средство се счита от Mitsubishi за крайъгълен камък в еволюционната му серия от електрифицирани превозни средства и прототипи.

Близо 60 000 евро за Polestar 2 в Германия Opel стартира производството на новата Corsa

Подобни

Награди на четири колела очакват посетителите на Автосалон София 2019

Награди на четири колела очакват посетителите на Автосалон София 2019

„Автосалон София 2019“ продължава под пълна пара – след силно посетени делнични дни, всъщност предстои най-интересното и...

Volvo World Golf Challenge Bulgaria - турнирът с най-богата история в българските голф среди се завръща

Volvo World Golf Challenge Bulgaria - турнирът с най-богата история в българските голф среди се завръща

Всички участници и гости на турнира ще имат възможността да тестват обновения Volvo XC90, който дебютира пред българската публика...

DACIA Logan MCV Stepway Red Line : Много за малко (Видео)

DACIA Logan MCV Stepway Red Line : Много за малко (Видео)

С възраждането на марката Dacia, Renault Group осъществи една мечта- потребителят да получи възможност да закуп нов автомобил без...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: