ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

В Mitsubishi токът не е от вчера

like0 unlike0
Auto-Press 09 Oct 2019 Новини
50
0
В Mitsubishi токът не е от вчера

Автомобилната индустрия се движи напред под знака на електрическата революция. Притиснати от политиката, производителите трябва да “позеленеят”, независимо от това, че този подход не е чисто по бизнес правилата.

Електрическите автомобили и хибридите с плъгини трябва и започват да играят основна роля във времена на макар и оспорвани климатични промени. Токът става все по-сериозна алтернатива на ДВГ, предизвиканите от въглеродния двуокис климатични промени, крайността на изкопаемите горива суровината за конвенционалните горива и значително по-строгите граници на емисии в градските райони налагат глобална промяна в мобилността.

Оказва се че Mitsubishi е тръгнала по пътя на бъдещето на електромобила преди повече от 50 години. През 60-те години на миналия век производителят на автомобили започва изследователска и развойна работа на превозни средства с електрически задвижвания на батерии (EV). Целта е била ясно дефинирана - да се разработят градски, без емисии и практически безшумни EV и да се доведат до готовност за серийно производство.

През 1966-а г. производителят подписва споразумение с Tokyo Electric Power Company. Двете японски компании искали заедно да построят електрическо превозно средство и след това да използват този прототип за тестови цели. Освен това е било поставено за цел да се подобри дотогавашните акумулаторни технологии.

След завършването на прототипа Mitsubishi Motors е доставила през май 1971 г. десет автомобила E12-EV на Tokyo Electric. Те били развити на базата на серийния модел Minica Van, ползвали енергия от оловни акумулатори и достигнали максимална скорост от 80 км/ч.

През април 1991 г. идва поредното сътрудничество с Tokyo Electric Power Company. Този път става дума за разработването на леко търговско превозно средство с електрическо задвижване. Резултатът - Lancer Van EV, чиито никел-кадмиеви батерии имат по-висока енергийна плътност в сравнение с оловно-киселинните батерии от отминали дни. Прогресът е демонстриран през 1993 г. от два модела на Libero-EV - единият с оловно-киселинни батерии, а другият с никел-кадмиеви батерии.

Пътуването във времето на компанията по този път доведе до днешния хибриден плъгин Outlander. Това превозно средство се счита от Mitsubishi за крайъгълен камък в еволюционната му серия от електрифицирани превозни средства и прототипи.

SKODA стартира производството на KAROQ и в Русия

Подобни

Автосалон Женева 2020: Новият Volkswagen Golf GTI

Автосалон Женева 2020: Новият Volkswagen Golf GTI

Днес Volkswagen разпространи първото изобразение на новото поколение на Golf GTI и обяви, че световната премиера на автомобила ще...

Hyundai Motor с уникална система за адаптивно автоматично превключване на предавките

Hyundai Motor с уникална система за адаптивно автоматично превключване на предавките

Hyundai Motor обяви, че компанията е разработила уникална за индустрията система за автоматизирано и оптимизиращо превключване на...

Автосалон Женева 2020: DS AUTOMOBILES с две световни премиери

Автосалон Женева 2020: DS AUTOMOBILES с две световни премиери

Луксозната марка DS AUTOMOBILES обяви, че по време на международното изложение в Женева, което ще се проведе в началото...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: