ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

“THE LOFT” НА БРЮКСЕЛСКИТЕ АВИОЛИНИИ И LEXUS НА ЛЕТИЩЕТО В БРЮКСЕЛ Е ОБЯВЕН ЗА „НАЙ-ДОБРИЯТ ЛЕТИЩЕН САЛОН В ЕВРОПА ЗА 2019“

like0 unlike0
Auto-Press 11 Jun 2019 Новини
72
0
“THE LOFT” НА БРЮКСЕЛСКИТЕ АВИОЛИНИИ И LEXUS НА ЛЕТИЩЕТО В БРЮКСЕЛ Е ОБЯВЕН ЗА „НАЙ-ДОБРИЯТ ЛЕТИЩЕН САЛОН В ЕВРОПА ЗА 2019“

Световните награди за пътуване, които бяха раздадени за 26-та поредна година, излъчиха тазгодишния победител в категория „Най-добър летищен салон в Европа за 2019 г.“, а именно “THE LOFT” от Брюкселските авиолинии и Lexus.

Световните награди за пътуване са престижна и световнопризната програма за отличия в областта на международните пътувания и туризма, на признати организации, посветени на каузата за високи постижения. Своя глас имат възможност да дадат не само клиенти, но и професионалисти в областта на пътуванията и туризма.

“THE LOFT” от Брюкселските авиолинии и Lexus представлява уникална концепция за летищен салон с акцент върху комфорта, технологиите, дизайна и съчетанието на типично белгийското и традиционното японско гостоприемство.

„Изключително горди сме от факта, че получаваме тази престижна награда от професионалисти в туристическата индустрия. Тя показва, че да бъдем ориентирани към клиентите не е клише за нас, а дори напротив – това е в сърцето на всичко, което правим. Наградата ни насърчава да продължим да инвестираме в нашия подход, който е отразен в целия процес на предоставяне на услугите”, казва Тангуи Картуйвелс, Директор на отдел „Клиентско преживяване и маркетинг“ в Брюкселските авиолинии. “THE LOFT” от Брюкселските авиолинии и Lexus е отличен пример за това как работим заедно с партньори като Lexus, които се ръководят от предоставянето на най-висококачествените услуги, което ни дава възможност да предложим на нашите клиенти идеална среда, създадена да задоволи индивидуалните им потребности”.

Паскал Руж, Президент на Lexus Европа, каза: „Щастливи сме, че туристическата индустрия признава уникалното преживяване, създадено за бизнес пътниците от Lexus и Брюкселските авиолинии чрез съвместния ни летищен салон на летището в Брюксел. За Lexus това партньорство е вълнуваща възможност да представим основните ценности на марката като дизайна и майсторската изработка на глобална аудитория, преминавайки отвъд границите на автомобилния свят. Това е място, на което хората могат да се насладят и да опознаят истинския дух на „омотенаши“ – вдъхновеното от Япония персонализирано, изключително изживяване от гостоприемството, което предлагаме на нашите гости.”

“THE LOFT” от Брюкселските авиолинии и Lexus отвори врати на 25 юни 2018 г. като нов летищен салон за релакс за международни пътници, вдъхновен от лукса, дизайна и гостоприемството „омотенаши“ на Lexus . От откриването си салонът вече е посрещнал повече от 450 000 посетители.

Салонът бележи по-нататъчното разширяване на Lexus като глобална марка за луксозен начин на живот отвъд света на премиум автомобилите. Гостите на салона разполагат с много удобства, които да превърнат посещението им в комфортно, релаксиращо и приятно занимание, заедно с възможността да се потопят в света на Lexus.

Разпростиращ се на площ от 2040 кв.м, “THE LOFT” от Брюкселските авиолинии и Lexus има капацитет от места за 500 гости. Пространството е разделено на зони, които са заредени с различен тип атмосфера и притежават различни характеристики, включително централен бар, обособени зони за сядане и пространство за почивка, което го прави идеално за посетителите, на които им се налага да съчетаят работа и пътуване.

Клиентите могат да се насладят на уникална комбинация от първокласни характеристики:

• Японските ценности за гостоприемство, които предлага Lexus;

• Шоколадови изкушения, предлагани от ателие Neuhaus maître chocolatier;

• SPA душ от Grohe, който напомня за домашния уют;

• Индивидуални помещения за сън с таван, обсипан със звезди;

• Масажни столове Lexus LS за шиацу масаж;
• Разнообразие от пресни органични храни и напитки от Foodmaker и Rombouts;

• Наливна бира, включително и най-добрите белгийски бири;

• Еко съзнание: Пространство, забранено за употребата на пластмасови бутилки;

• Отличени с награди произведения на изкуството и вдъхновяващи елегантни дизайнерски елементи от Lexus;

• Специализирана аудио зала с техника на Mark Levinson;

• Регулярно провеждани събития, вариращи от дегустация на вино до изпълнения на музикални състави.

“THE LOFT” от Брюкселските авиолинии и Lexus се намира в Pier A на летището в Брюксел и е отворен всеки ден от 5:00 до 21:00 часа.

Зоната на Lexus е проектирана от FITCH, консултантско студио за търговски проекти и развитие на марки, създател на успешна концепция за дизайн на европейската търговска мрежа на Lexus. Тяхна разработка e също така успешната дизайнерска концепция за европейската търговска мрежа на Lexus. Студиото успява да разшири някои от идеите, които са използвани в проекта, и да въведе нови и вълнуващи характеристики, като черпи допълнително вдъхновение от центровете на марката INTERSECT by Lexus в Токио и Дубай.

Новият CORVETTE ! (Видео)

Подобни

С Opel “myDigitalService” клиентът винаги е информиран

С Opel “myDigitalService” клиентът винаги е информиран

• Директна връзка – сервизният център изпраща актуална информация за етапа на сервизните работи • Подробна документация – снимки...

KIA произведе 3 000 000 коли в САЩ

KIA произведе 3 000 000 коли в САЩ

Американското производствено подразделение на KIA- Kia Motors Manufacturing Georgia (KMMG), обяви, че компанията е постигнала още...

Twindosing /двойното дозиране/ почиства по-добре!

Twindosing /двойното дозиране/ почиства по-добре!

Двойният шев държи по-добре. Така и двойното впръскване на гориво - Twindosing почиства по-добре отработилите газове и новото...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: