ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

SUZUKI ОТБЕЛЯЗА ЧЕТВЪРТ ВЕК ПРИСЪСТВИЕ НА ПАЗАРА У НАС С ПРЕМИЕРА

like0 unlike0
Auto-Press 07 Nov 2018 Новини
47
0

SUZUKI ОТБЕЛЯЗА ЧЕТВЪРТ ВЕК ПРИСЪСТВИЕ НА ПАЗАРА У НАС С ПРЕМИЕРА

SUZUKI ОТБЕЛЯЗА ЧЕТВЪРТ ВЕК ПРИСЪСТВИЕ НА ПАЗАРА У НАС С ПРЕМИЕРА
/add_images/news/112018/s_1541595602_664.jpg
  1. SUZUKI ОТБЕЛЯЗА ЧЕТВЪРТ ВЕК ПРИСЪСТВИЕ НА ПАЗАРА У НАС С ПРЕМИЕРА
  2. SUZUKI ОТБЕЛЯЗА ЧЕТВЪРТ ВЕК ПРИСЪСТВИЕ НА ПАЗАРА У НАС С ПРЕМИЕРА

Месец след световната премиера на новия SUZUKI VITARA в Париж, легендарният SUV на японския производител бе представен и на родната публика с елегантно събитие в София. Официалната премиера бе съчетана и с отбелязването на 25-тата годишнина от основаването на МИРКАТ ООД като официален вносител на SUZUKI в България.

Вечерта на 6 ноември на сцената на столичната зала Рейнбоу Плаза изгря най-новото поколение на SUZUKI VITARA. Освен като родната премиера на легендарния SUV, събитието ще бъде запомнено и като честване на четвъртвековния юбилей на фирма МИРКАТ ООД. Дружеството е регистрирано през 1993 г. и до днес остава единствения официален вносител на SUZUKI за България. 25-годишната история на марката у нас бе разказана в кратко видео, в което бе споменат й г-н Анганакис, който бе управляващ директор на компанията за период от 20 години. Към днешна дата МИРКАТ ООД е създала търговско-сервизна мрежа на SUZUKI с 10 представителства в 9 града в цялата страна.

Домакините на това стилно събитие благодариха на своите многобройни гости, сред които бяха партньори, журналисти, представители на автомобилния бранш в страната, клиенти и служители на компанията.

Г-н Папаконстантину, Генерален мениджър, изказа своята благодарност към присъстващите за доверието в марката и за успешното партньорство.

Г-н Иванов, Директор Продажби леки автомобили и развитие на дилърска мрежа, акцентира върху амбициите на компанията да позиционирана марката сред първите десет на пазара у нас, разчитайки на автомобилна гама от модели с екологични бензинови двигатели, подпомогнати от хибридни технологии. Той подчерта позицията на SUZUKI като автомобилен производител с отговорност към здравето на човечеството и съхраняване на природата, чрез премахване на употребата на замърсяващи дизелови двигатели.

Г-жа Николова, Маркетинг Експерт, представи имиджовата кампания на МИРКАТ ООД във връзка с честването на 25-тата годишнина - „ТЪРСИМ НАЙ-ВЕРНИЯ SUZUKI В СТРАНАТА”, която в рамките на 20 дни е събрала над 150 регистрации. Победителят в надпреварата за титлата е SUZUKI SAMURAI, регистриран през 1988 г. и с пробег от 407818 км, който посрещаше гостите на входа на залата. Наградата бе връчена на притежателя на автомобила от г-н Каишев, Мениджър Следпродажбено обслужване.

Целият екип на МИРКАТ ООД се качи на сцената уверен, че най-доброто за марката SUZUKI у нас тепърва предстои.

*Източник: www.suzuki.bg

2 100 000 долара за първата нова Supra

Подобни

BMW с нова колекция часовници

BMW с нова колекция часовници

BMW разпространи информация за новата си лятна колекция часовници, за която от автомобилната марка споделят, че са вдъхновени от...

FORD с отделен завод за електромобили в САЩ

FORD с отделен завод за електромобили в САЩ

FORD обяви, че компанията ще разшири производствените си възможности в Съединените Американски Щати, като изгради нов комплекс за...

55 години SKODA 1000 MB

55 години SKODA 1000 MB

На 11 април 1964 година SKODA стартира производството на емблематичния си модел 1000 MB в Млада Болеслав. През септември същата...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: