От чист производител на превозни средства до всеобхватен доставчик на интелигентни решения за мобилност това е целта която Hyundai си е поставил. Крайъгълните камъни в това развитие са фиксирани от корейската компания в стратегическия план, наречен „Стратегия 2025“.
Тази стратегия се базира на основните нови бизнес области - “Устройството за интелигентна мобилност” и “Умната мобилна услуга”. Според дефиницията на Hyundai, първата съдържа "широка гама от продукти извън автомобилите". Това означава индивидуални самолети (Personal Air Vehicle, PAV), решения за роботика и мобилност за „последната миля“. Целта е доставка на пълна мобилност на клиентите. Бизнесът със Smart Mobility Services под формата на персонализирано съдържание и услуги ще е точно съобразен с хардуера.
„Важно поле тук ще бъде сътрудничеството с Urban Air Mobility (UAM), на когото ще бъдат предоставени както лични въздушни превозни средства (PAV), така и услуги за мобилност“, казват от компанията.
Hyundai се стреми към балансиран и стабилен растеж, където устойчивостта има предимство пред краткосрочните цели. Чрез продажбата на 670 000 електрически превозни средства годишно, 560 000 от които са акумулаторни и 110 000 превозни средства с горивни клетки, трябва да бъде осигурена "водещата световна позиция в електрификацията". Във всеки случай, до 2025 г. групата планира да стане „един от трите водещи производители на електрически превозни средства на акумулатори и на горивни клетки“.
Президентът и изпълнителен директор на компанията Уонхи Лий: „Ключът към бъдещата ни стратегия е да се съсредоточим върху нуждите на клиентите и да им представим подходящи продукти и услуги. Искаме да предложим интелигентни решения за мобилност, които да отговарят на променящите се нужди на нашите клиенти, използвайки напреднали технологии. "
Hyundai Motor представя бъдещата си визия за мобилност в Лас Вегас. Инженерите на компанията са убедени, че основното в нея ще се случва до голяма степен във въздуха. Ето защо подразделението за градска въздушна мобилност (UAM) на Hyundai представя на изложението CEZ концепцията за отделен самолет (Personal Air Vehicle, PAV), известен още като въздушно такси. - "Използването на въздушно пространство има за цел да намали задръстванията на улиците и да даде на пътниците по-високо качество на живота", се казва в съобщение на компанията.
Първият поглед към така наречения „специално предназначен за целта автомобил“ (Purpose Built Vehicle, PBV) също трябва да бъде вълнуващ според корейците. За тази много гъвкава концепция с функция за автономно шофиране производителят обещава „неограничени възможности, които я правят повече от просто транспортно средство“.
В не твърде далечно бъдеще тези концепции за интелигентна мобилност трябва да се съберат на централно място - хъб - който служи като точка за излитане и кацане за PAV и като точка за пристигане и заминаване на PBV. - „Хъбовете ще са разположени в големи градове и така ще могат да се използват много по-ефективно от обществото“, - заяви говорител на компанията за бъдещата й стратегия за мобилност.