ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

#steniskanabala предизвиква Випуск 2019 да е най-активен и щедър от всички досега

like0 unlike0
Auto-Press 27 Feb 2019 Новини
99
0

#steniskanabala предизвиква Випуск 2019 да е най-активен и щедър от всички досега

#steniskanabala предизвиква Випуск 2019 да е най-активен и щедър от всички досега
/add_images/news/022019/s_1551283204_27.jpg
  1. #steniskanabala предизвиква Випуск 2019 да е най-активен и щедър от всички досега

Шести пореден сезон на дарителската кампания за образованието във ВУЗ на абитуриенти без родители

#steniskanabala стартира за шеста поредна година. Благотворителната инициатива на Мото-Пфое е в полза на българските абитуриенти-сираци, които продължават образованието си във висше учебно заведение и осигурява техния равен старт в живота след завършването на 12-и клас. Столичният комитет на БЧК е традиционният партньор, който се грижи даренията от кампанията да достигнат до точните кандидати и им осигурят развитие в избраната учебна специалност. Откриващото събитие за сезон 2019 се състоя в литературен клуб "Перото", любезно предоставен на организаторите безвъзмездно от страна на Национален дворец на културата. В присъствието на представители на медиите управителят на Мото-Пфое, Атанас Фурнаджиев, приветства гостите и бенефициентите от предходните години на програмата. Обръщение отправи и Румен Иванов, Изпълнителен директор на DHL Express Bulgaria – традиционния официален логистичен партньор.

За 5-те години дотук, от 2014-а до 2018-а включително, #steniskanabala спечели огромен отклик в обществото и продължава да се радва на нарастващ интерес. Каузата постоянно набира популярност и пълната сума на даренията вече достигна 422 432 лева. Общо 7 877 души предоставиха тези средства, заявявайки символа на програмата – тениска, за да я облекат на абитуриентския си бал, изпращането или годишнината от завършването си. 150 са училищата от цялата страна, които се включиха с клас или цял випуск за 5-те пълни години досега, като много от тях участват вече традиционно в кампанията. Абитуриентите сираци, които получиха като студенти първокурсници своите стипндии от дарителската кампания, наброяват 191, а на 69 души с много добър и отличен успех по време на втората, третата и четвъртата година от следването се предостави като поощрение допълнителна финансова помощ.

От днес на обновения сайт www.steniskanabala.bg всеки настоящ, бивш или бъдещ абитуриент, който харесва каузата, може да дари средства – онлайн или по банков път – за образованието на зрелостниците без родители от Випуск 2019. Мото-Пфое му предоставя символа на кампанията – тениската. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската се предоставя при дарения над 20 лв.

В шестия сезон на #steniskanabala кампанията не разчита на известни лица за ракета носител, нито поставя задачи и предизвикателства в интернет. Този път организаторите представят нещо уникално, инспирирано от културата и потребностите на тийнейджърите. Тениската се предлага в три дизайна, но има един общ, запомнящ се образ. Във фокуса на кампанията е сърцето – неотменен символ на съпричастност и подкрепа. Запазен знак на #steniskanabala 2019, то е център в новата тениска, а дизайните са вдъхновени и заимствани от забавленията и интересите на тийнейджърите: технологии, стрийтарт култура, бординг.

Какво се получава, когато момче балансира със своя борд върху цилиндър, на който е сложена щампа на сърце? Или, когато се управлява дрон с капеща боя така, че той да прави безразборни, абстрактни кръгове върху шаблон на сърце? И още, въоръжени с маска и предпазни очила, може ли смело да нарисуваме със спрей смешен и небрежен образ на сърце? С тези похвати са отпечатани изображенията върху новите тениски на #steniskanabala 2019. На едноименния сайт посетителите ще видят видеоклипчета, онагледяващи технологията на съдаване – "индо борд", "дрон мастер" и "стрийт арт". Преди окончателно да изберат тениската с изображение на сърце, която най-много им харесва, те ще видят и галерия с модели в реална среда, за да си представят съвсем точно, как ще им стои тя. Има и такива, съчетани с елегантните поли и аксесоари на Muse shop. Те създават пълнокръвната представа за истинска бална визия. Следваща изненада в тазгодишния дизайн е, че щампите са цветни. Традиционните черно-бели тениски от първите пет години на кампанията остана в историята. Новата колоритна визия е в унисон с пълнокръвния живот и оптимистичната нагласа на тийнейджърите.

Най-нетърпеливите абитуриенти в настоящата година вече заявиха своето участие в кампанията. Това са училища в София, Бургас, Рудозем, Пловдив и Вършец. Организаторите очакват от днес те да се умножават и да повличат след себе си още много свои връстници, които разпознават важното и ценното в живота – образованието и взаимопомощта.

В квалифицирането на кандидатите и при разпределението на стипендиите от програмата #steniskanabala и през 2019 г. ще помогне Столичен комитет на Български Червен Кръст. Регламентът за това е ясен и може да се намери на сайта www.steniskanabala.bg

DHL отново е официалният логистичен партньор на програмата, доставяйки благотворитено на дарителите тениските, символ на кампанията.

Видеоклипчетата с технологиите за правене на тениските през 2019 г. може да се намерят на страниците на Мото-Пфое – YouTube, VBox7, Facebook.

Instagram е новият канал на кампанията, на @s.teniskanabala може да се видят всички галерии със снимки.

Заявки за тениски и информация за дарения: www.steniskanabala.bg, steniskanabala@motopfohe.bg и на тел. 02 9842 387

Регламент и документи за кандидатстване за стипендия по програмата: www.steniskanabala.bg

Даряването на средства за различни обществено значими каузи е част от последователната политика на Мото-Пфое за корпоративна социална отговорност. Запазена марка в нея са дарителските програми за опазване на природното и културно наследство на България, както и за подпомагането на абитуриенти-сираци. През 1996 г. Мото-Пфое започна да подкрепя подготовката за бала им с ежегодно благотворително модно ревю, закупувайки тоалети, аксесоари и куверти за празничната вечер. През 2014 г. Мото-Пфое промени формата на каузата – образование във ВУЗ, вместо блясък за една вечер, за да постигне по-широк обхват и по-значим краен резултат за обществото. Вдъхновяващ пример за тази програма даде група абитуриенти от Пирот, които през 2013 г. създадоха благотворителната кампания „Пет минути за теб – цял живот за тях“, събираща средства за деца в нужда. Един цял випуск отиде на абитуриентския си бал с тениска, вместо с рокля или костюм и дари спестените пари на деца в неравностойно положение. През 2014 г. Мото-Пфое пое щафетата и вече шеста година продължава инициативата в България.

*Източник: www.motopfohe.bg

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: