Днес Renault обяви, че компанията е подписала официален партньорски договор с Пари Сен Жермен, който покрива следващите три сезона на футболния клуб.
От автомобилния производител споделят, че заедно с клуба ще бъде разработена широкомащабна глобална рекламна и промоционална кампания, комбинираща страстта на поддръжниците на парижкия клуб със силата на Renault като една от водещите френски марки в световен мащаб.
“За нас е удоволствие да асоциираме марката Renault с тази на Пари Сен Жермен, която допринася за влиянието на Париж и Франция в света”, коментира Филип Буро, търговски директор на Renault Франция. “Това основно партньорствмо предла много възможности, както във Франция, така и на международно ниво, които ще бъдат от полза за нашите клиенти и нашите продажбени мрежи”.
“За наса е удоволствие, че Renault избра Пари Сен Жермен, за да постави началото на навлизането си във футбола и сме горди да асоциираме нашия клуб с един от стожерите на френската индустрия”, споделя Марк Армстронг, директор Спонсорски отношения на Пари Сен Жермен.