Руското подразделение на Renault обяви, че въпреки общото понижение в търсенето на нови автомобл в страната през 2019 година, марката записва ръст в продажбите си, както и подобрение в пазарното си участие. През 2019 година, френската марка отчита продажбата на 144 989 свои коли, което представлява увеличение от 5.8% в сравнение с 2018-а, а пазарният й дял се е увеличил до 8.2%.
От Renault Русия разкриват и интересни подробности за онлайн шоурум пазарната си инициатива, стартирана през 2016 година, за която коментират, че до момента е генерирала повече от 35 500 продадени автомобила.
Специално за пазарното лансиране на изцяло новото крос-купе Arkana, Renault Русия анонсира възможност за ексклузивна за местния пазар услуга, наречена "домашен тестдрайв", както и такава за доставка на автомобила на домашен адрес. От компанията коментират, че първите 100 представителя на Arkana са били реализирани именно онлайн, като за това са били необходими само 3 часа.
"2019 година премина под знака на новото купе-кросовър Renault Arkana, което се превърна в гордостта на екипа на Renault Русия", коментира Ян Птачек, генерален директор на местното подразделение на Renault. "Моделът привлече към марката Renault много нови клиенти, което ни позволи да увеличим пазарният си дял до 8.2%".