При някои производители внимателният наблюдател има чувството, че проучванията са малко повече от упражнения за пръсти за дизайнерите, доста често оставащи в архивите на компаниите. Като доказателство за това какво би могло да се направи с времето за смели визии е различното справяне на Hyundai, където идеите от автомобилните проучвания се вливат директно в идващите серийни модели.
Това се случи например с разработките i-oniq, който беше представен на автомобилното изложение в Женева през 2012 г., с Intrado от 2014 г., който оказа голямо влияние върху дизайна на Hyundai Kona, или с RN30 от 2016 г., който пък послужи за предшественик на дизайнерски елементи, приети както от i30 N, така и от N30 i30 N TCR. При корейците проучванията и разработките наистина оставят сериозни следи.
Същото се отнася и за футуристичната концепция задвижвана с горивни клетки FE, която беше представена за първи път на автомобилното изложение в Женева 2017. Малко след това автомобилът Nexo, второ поколение на горивни клетки, взе каквото можа от прототипа на модела. А дизайнерските характеристики на Le Fil Rouge през 2018 г. бяха пренесени в осмата генерация от Sonata и седмото поколение на Elantra.
Развойната дейност продължава с електрическата концепция от 2019 г., наречена 45 издаваща дизайнерската посока на бъдещите електрически модели на компанията. На автомобилното изложение L.A. 2019, Hyundai представи хибридната SUV концепция Vision T, въплъщаваща визията за нов SUV градски авантюрист като дизайнерска посока на компанията.
Последният щрих от художниците на компанията предпоставя формата с потенциал за по-късни в бъдещето модели от серията Пророчеството /Рrophecy/. Това “предсказание” на колела предлага конкретна перспектива за дизайна на бъдещето на Hyundai и за функциите, които ще се намерят в бъдещите серийни модели на марката – едно сериозно обещание от Корея.