Покупката и използването на
автомобилите се появява в съвсем
различна светлина във времена на
коронната криза. Но как и за кого тези
ефекти са особено забележими? Проучванне
на пазара на автомобили в Нюрнберг
открива това в представителна извадка.
Резултатите показват, че кризата може също да създава положителни тенденции и възможности за автомобилната индустрия. Според проучването поне 55 процента от германците заявяват, че тя ги кара да преминат от обществен транспорт към автомобилите си, тъй като там са по-добре защитени от инфекция.
По отношение на закупуването на автомобили, 29 процента отлагат планираната си покупка на автомобили поради несигурността, произтичаща от пандемията. От друга страна, около 8 процента заявяват, че ще помогнат да се засили кризата при покупките на автомобили. Сред особено „автокритичните“ по-млади хора, тази част е дори 18 процента.
„Очевидно защитата срещу инфекция насърчава не само използването, но и закупуването на автомобили“, казва ръководителят на проучването д-р Конрад Веснер - “ Времето след Корона вирусът определено обещава да бъде вълнуващо за автомобилната индустрия, тъй като само 28 процента от германците заявяват, че той няма влияние върху покупката и използването на автомобили.”