Автомобилите на Porsche са неразривно свързани с автоспорта. В момента заводските тимове респектират конкуренцията на пистата – в 24-е часа на Льо-Ман, веригите WEC, IMSA WeatherTech SportsCar Championship, Pirelli World Challenge и едномарковите купи. От следващата година марката ще има отбор и в шампионата на електрическите формули - Formula E, където ще се бори още и със санъродниците си от BMW и Mercedes-Benz.
Що се отнася до завръщането на марката Porsche в ралитата е рано още да се говори, но вече има първа крачка и в тази посока. Отборът Porsche Motorsport ще участва в ралито на Германия ADAC, като след резултата от този старт ще се вземе решение за евентуално пълно участие в шампионата. Колата-дебютант е рали-вариант на Porsche Cayman GT4 Clubsport и тя ще стартира в ралито, което ще се проведе от 16-и до 19-и август. От реакциите на публиката и професионалистите ще зависи дали в Porsche ще направят заводска кола с турбомотор на базата на модела 718 Cayman.
Ако не е пипана спирачната система на колата-донор, то рали-прототипът има АBS с 12 настройки и вентилируеми ротори с диаметър 380 мм и отпред, и отзад. Предният спирачен апарат е шестбутален моноблок, задният четирибутален. От донора концептът се различава с допълнителен блок светодиодни светлини на предния капак, ковани джанти с гуми Michelin Pilot Sport, въздухозаборник на покрива и метални скари, защитаващи дъното и агрегатите на колата. Не се споделят повече технически подробности.
Стандартното изпълнение на Cayman GT4 Clubsport
има боксеров мотор 3.8 л (385 к.с., 420 Нм) и
шестстепенна преселективна кутия PDK.
Предното окачване е заимствано от Porsche 911
GT3 Cup. Едноместният GT4 Clubsport има чугунени
спирачки и предпазна тръбна клетка,
олекотен е максимално и тежи едва 1300 кг.
Рали-миналото на Porsche има своите върхове – двете победи в ралито Париж — Дакар с екипаж Рене Метж и Доминик Лемойн. В 1984-а година те стартираха с Porsche 911 SC, а в 1986-а с Porsche 959 Dakar.