Американското подразделение на PORSCHE обяви, че марката е приключила 2019 година с 61 568 продадени автомобила, което представлява подобрение от 7.6% в сравнение с предходната, като само през декември, търсенето на продуктите на компанията се е увеличило с 15.8% до ниво от 4733 единици.
За десетата си поредна продажбена година
с ръст на територията на САЩ, PORSCHE отчита
спад в продажбите на всичките си
класически купе модели, в това число 911, 718
и Panamera. При реализация от 8042 единици на
Panamera през 2018 година, за 2019-а резултатът за
модела е 6625, а при 911 и 718 съответните
показатели са 9647 срещу 9265 и 5276 срещу 3880.
Подобно на пазарното представяне на PORSCHE в глобален мащаб и в САЩ основните спасители на марката са SUV моделите CAYENNE и MACAN. Докато обаче при първия от автомобилите се наблюдава ръст на годишна база за 2019-а- от 10 733 през 2018-а до 19 001 през изминалата, при MACAN се отчита спад- от 23 504 до 22 667 единици.