Porsche разпространи информация за продажбените си резултати за първите девет месеца на годината и според нея реализацията на легендарната марка е достигнала ниво от 202 318 автомобила към края на септември. Данните сочат ръст от 3% в сравнение със същия период на миналата година.
Без да посочват каквито и да било продажбени резултати за класическите си спортни модели от началото на годината, от Porsche акцентират върху пазарното представяне на основните си "двигатели"- SUV моделите Macan и Cayenne. Според компаният, търсенето и на двата автомобила се е увеличило през първите девет месеца на годината, съответно с 9% до 73 967 единици и 25% до 62 022.
Китай продължава да бъде основното поле за изява на продуктите на Porsche, като за периода януари-септември реализацията в страната се е подобрила с 14% до 56 254 автомобила. Марката записва ръст и в Страната на неограничените възможности- с 6% до 45 626 единици, но в Европа отчита понижение от 9%, а в Германия такова от 8%.