ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Porsche Cayenne GTS: финно опаковани яки “мускули”

like0 unlike0
Auto-Press 22 Jul 2020 Новини
86
0

Porsche Cayenne GTS: финно опаковани яки “мускули”

Porsche Cayenne GTS: финно опаковани яки “мускули”
/add_images/news/072020/s_1595401203_990.jpg
  1. Porsche Cayenne GTS: финно опаковани яки “мускули”
  2. Porsche Cayenne GTS: финно опаковани яки “мускули”
  3. Porsche Cayenne GTS: финно опаковани яки “мускули”
  4. Porsche Cayenne GTS: финно опаковани яки “мускули”
  5. Porsche Cayenne GTS: финно опаковани яки “мускули”
  6. Porsche Cayenne GTS: финно опаковани яки “мускули”

Специално за auto-press.net от Рудолф Хубер, Global Press, Гросгерау, Германия

GTS моделите от Porsche като цяло са нещо като черешката на тортата за автомобилните гастрономи. Те са по-мощни и малко по-ориентирани към посока на мощноста от версиите S, но идват малко по-дискретни от вариантите Turbo. Съвсем същата е и историята с новия вариант на GTS на Cayenne и Cayenne Coupe. Големите Porsche-та имат бая “мускули”, но те са опаковани много финно.

И нещо за което почитатели на възможно най-много цилиндри в автомобила си са особено доволни – хората от Цуфенхауз скочиха от шест на осем цилиндъра за новия GTS. Четирилитровият битурбо развива мощност от 338 кВт / 460 к.с. и осигурява максимален въртящ момент от 620 Нютон метра.

Ясно е, че с този автомобил може да се направят доста неща, особено във връзка с желаната и фино степенувана осемстепенна автоматична трансмисия. Наистина 4,5 секунди за спринта от 0 до 100 км / ч във връзка с пакета Sport Chrono са впечатляващи. Също и максималната скорост от 270 км / ч. Но това, което задвижването предлага в действителност на фона на повече от двата тона "живо тегло" на Cayenne GTS, е много специално преживяване.

Съпътстван от звука на “оркестъра” на напълно новоразработената спортна изпускателна система, петметровият SUV се катапултира напред, сякаш може временно да изключи инерцията. Максимално допустимата скорост в страната от 250 км/ч се усеща на “намигване” и машината продължава неуморно напред. Дори в зоната на максимална скорост GTS изглежда по-скоро като повдигнат спортист, а не като многофункционална машина тип SUV.

Нивата на потребление - около 14 литра на 100 километра, ни се видяха приемливи при първия “галоп” по селските пътища, магистралите и швабските градове с множество камери за скорост, навярно благодарение на адаптивното дезактивиране на цилиндрите спокойна работа на двигателя. Стандартната заводска консумация на спортния SUV, сертифициран съгласно Euro 6d-ISC-FCM, е 11,2 до 11,4 литра според по-малко значимия днес NEDC цикъл на управление.

За да направят новото изпълнение на GTS пълен успех, инженерите от Porsche също са работили усилено върху шасито. Корпусът над стандартното стоманено пружинно окачване със спортно проектираното управление на амортисьорите Porsche Active Suspension Management (PASM) е понижен с 20 милиметра, Torque Vectoring Plus и 21-инчовите RS дизайнерски колела RS Spyder правят останалото нужно за непрекъснато удоволствие при завой.

Вевероятно е колко бързо, лесно и прецизно тежкият SUV може да взима стегнати завои. Що се отнася до спирачките, клиентите на GTS могат да избират между сив чугун с покритие от волфрамов карбид или керамични спирачки. При последните, разбира се, има трикамерното въздушно окачване с понижение от десет милиметра, управление на задния мост и електромеханичната стабилизация.

Вътре е царството на алкантара - облегалките, централните панели на седалките, подлакътниците на централната конзола и вратите, плюс апликации от фина кожа и тъмен алуминий. Спортните седалки с осемпосочна настройка са инсталирани стандартно и според Prosche „осигуряват оптимална опора при динамично завиване“ поради допълнителното увеличение на страничните опори - което абсолютно съответства на реалността.

По отношение на системите за сигурност и помощ, работа в мрежа и свързаност, двата нови GTSers са на високото ниво на останалите модели на Cayenne. Новото забавление на автогурманите започва от 114 087 евро за Cayenne GTS и 118 490 евро за Cayenne GTS Coupe. Новите членове на семейството Cayenne са вече на пазара от този месец.

Технически данни Porsche Cayenne GTS:

- Двигател / работен обем: V8 битурбо / 3996 куб.см

- Мощност: 338 кВт / 460 к.с. при 6000 - 6500/мин

- Макс. въртящ момент: 620 Нм при 1800 - 4500/мин

- Трансмисия: 8-степенна Tiptronic S

- Задвижване: на всички колела

- Дължина / ширина (с огледала) / височина: 4,93 / 1,68 / 2,19 м

- Празно тегло: 2145 кг

- Пространство на багажника: 772 - 1,708 л

- Ускорение: 0 до 100 (със пакет Sport Chrono) за 4,5 секунди.

- Максимална скорост: 270 км / ч

- Разход: 11,2 - 11,4 л / 100 км

- CO2: 255 - 260 г / км

- Емисионен клас: Euro 6d-ISC-FCM

- Цена: от 114 087 евро

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: