ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

ОЧИЛАТА SEETROËN: НАД 20 МИЛИОНА ГЛЕДАНИЯ, 15,000 ПРОДАЖБИ И 3 ЕВРОПЕЙСКИ НАГРАДИ!

like0 unlike0
Auto-Press 07 Feb 2019 Новини
357
0
ОЧИЛАТА SEETROËN: НАД 20 МИЛИОНА ГЛЕДАНИЯ, 15,000 ПРОДАЖБИ И 3 ЕВРОПЕЙСКИ НАГРАДИ!

• С широката употреба на смартфони и таблети, все повече деца и възрастни прекарват времето в което пътуват в четене. Много хора обаче страдат от морска болест. През юли 2018 Citroën лансира SEETROËN, първите очила, които противодействат на това състояние.

• Успехът на иновативния продукт е неоспорим: над 20 милиона гледания в социалните мрежи, 15 000 продажби и 3 Европейски награди, които отличават автомобилния бранд, търсещ решение на един често срещан проблем.

Citroën, марката за която комфортът е лайтмотив, носи в своето ДНК опит и множество решения в подобряването на цялостния комфорт за хората. Възможностите за четене по време на път стават все по-достъпни, а морската болест засяга както деца, така и възрастни. Именно заради това и 100% INSPIRED BY YOU през юли миналата година представихме SEETROËN, първите очила, които се справят с това състояние.

Продуктът е плод на работа на стартъп-ът Boarding Ring и дизайнерското студио 5.5. Резултатът е свеж на вид и лесен за използване инструмент, който беше посрещнат от клиентите с огромен ентусиазъм: първите количества на склад бяха разпродадени само за 3 дни, а към днешна дата SEETROËN притежават над 15,000 семейства в света.

Лансирането се случи поетапно в рамките на няколко месеца, като първоначално очилата се предлагаха в онлайн магазина lifestyle.citroen.com на цена от 99 евро в следните страни: Франция, Португалия, Белгия, Испания, Италия, Австрия, Германия, Холандия, Англия, Ирландия и Полша.

Останалите държави можеха да правят поръчки през сайта Citroën Racing. Към днешна дата

SEETROËN се предлагат и в търговската мрежа на Автомотор Корпорация на същата цена.

SEETROËN могат да се носят от възрастни и деца над 10 години (възраст след която вътрешното ухо е напълно развито). Очилата нямат стъкла, което позволява да се използват от повече от един човек. Те се слагат за 10-12 минути след появата на първите симптоми. Качествата им бяха оценени от журитата на престижни Европейски награди:

• Награди EUROBEST: второ място на Европейския фестивал за творчество, който отличава най-добрите в сферата на креативната комуникация, рекламата и свързаните с нея активности в Европа.

• Cristal Festival: второ място в категория best brand building и трето място в категория дизайн. Cristal Festival е международен фестивал за комуникация, реклама и дизайн. В него се отличават творчеството и постиженията в областта.

Източник: www.citroen.bg

Новият Ford Puma (Видео)

Подобни

Статуетката на предния капак...

Статуетката на предния капак...

От соцминалото е останал изразът “волгата с еленчето”, като еманация на уважението към един добър автомобил. Но историята на...

Toyota предоставя разнообразна мобилност за Токио 2020, включително пълна гама електрифицирани превозни средства

Toyota предоставя разнообразна мобилност за Токио 2020, включително пълна гама електрифицирани превозни средства

- Приблизително 90 процента от превозните средства предоставени от Toyota на Олимпийските и Параолимпийските игри Токио 2020 ще...

Mazda и Lidl: Споделянето на автомобили не си заслужава!

Mazda и Lidl: Споделянето на автомобили не си заслужава!

С големи амбиции Mazda навлезе в зоната за споделяне на автомобили в Германия през 2018 година. Поради липса на перспективи, обаче,...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: