Лекотоварното подразделение на Volkswagen обяви, че продажбите на компанията през първите два месеца на годината са достигнали 75 000 единици, което е с 13.4% или почти 9000 единици повече в сравнение със същия период на 2018-а година. Само за февруари, фирмата отчита продажбата на 35 500 автомобила, което е с 12.2% над показателя за същия месец на 2018-а година.
На основния си пазар- Западна Европа, марката записва подобрение в бизнеса си през януари и февруари от 19.8% до 50 600 единици. В Германия, резултатът е 19 700 автомобила (+26.6%), във Великобритания е 4700 (+5.3%), в Испания е 3100 (+66.8%), Франция е 2600 (+6.2%), а в Италия е 2000 (+8.1%).
Най-продаваното пазарно предложение на лекотоварното подразделение на VW- T series, записва резултат от 27 800 единици (+37.9%) за първите два месеца на 2019 година, след което се подреждат Caddy- 25 000 ед (-5.4%), Amarok- 12 200 ед (-4.4%) и Crafter с 10 000 ед (+46.9%).