Porsche разпространи информация за продажбите си през първата половина на 2019 година и данните сочат, че пазарното представяне на марката в Китай се е оказало спасителното въже за излизането на бизнеса й за периода на плюс.
В края на първата половина на 2019-а, глобалните продажби на нови автомобили Porsche са достигнали ниво от 133 484 единици, което е с 2% или малко под 3000 единици повече в сравнение със същия период на миналата година. Само в Китай, продажбите на марката за периода януари-юни са достигнали 42 608 единици, което е с 28% или малко над 9200 коли повече в сравнение с 2018-а.
В Европа, Porsche записва понижение в бизнеса си от 16% до 39 243 единици, като само в Германия търсенето на продуктите на легендарната марка се е свило с 18% до 14 186 единици. В САЩ реализацията през първата половина на годината се е подобрила с 3% до 30 257 единици.
Най-продаваната кола на Porsche от началото на годината е компактният SUV Macan с 47 367 реализирани единици, а на второ е отново SUV- Cayenne, с 41 725 единици.