КИА Моторс разкри подробности за дългосрочната си стратегия ‘Plan S’, насочена към установяване на лидерска позиция на марката в автомобилната индустрия по отношение на услуги за мобилност и електрификация, свързаност и автономия.
‘Plan S’ очертава прогресивното ‘преминаване’ на КИА от двигатели с вътрешно горене към електрификация на продуктовата гама и персонализирани решения за мобилност. Стратегията е предназначена да улесни иновациите на бранда и повиши рентабилността.
Едновременно с финансовата и инвестиционна политика на компанията до 2025г., подробностите за ‘Plan S’ са споделени с акционери, аналитици и агенции за кредитен рейтинг.
До края на 2025г. КИА планира представянето на 11 електрически превозни средства с акумулаторни батерии. С лансирането на новите модели компанията цели да заеме 6.6% дял от глобалния EV пазар (с изключение на Китай), като 25% от продажбите ще включват реализация на екологични автомобили. КИА планира производството на 500 000 EV автомобила и глобални продажби на 1 млн. щадящи околната среда превозни средства (с изключение на Китай).
‘Plan S’
Лансиране на BEV модел през 2021г.
Представяне на изцяло електрическа продуктова гама от 11 модела и достигане до 6.6% глобален дял от пазара на електромобили до 2025г.
Реализация на 500,000 BEV автомобила и 1 млн. щадящи околната среда превозни средства до 2026г.
Предлагане на модификации на съществуващи EV модели, както и изцяло нови автомобили;
Реализация на 20% дял от продажбите на всички модели КИА до 2025г.;
Селективно представяне на EV модели на новоразвиващите се пазари; увеличаване продажбите на ICE автомобили;
Въвеждане на иновативни методи за продажба на EV автомобили
Изграждане на мобилни хъбове в градовете със строги правила за опазване на околната среда; предлагане на услуги в сферата на екологичната мобилност;
Управление услугите за мобилност,
базирани на електрически и автономни
превозни средства в дългосрочен план;
За реализацията на ‘Plan S’ КИА ще инвестира общо 25 милиарда щатски долара. До края на 2025г. компанията цели 6% марж на оперативната печалба и 10.6% възвращаемост на собствения капитал за да осигури необходимия ресурс и увеличи акционерната стойност.
„Турбулентните промени в автомобилната индустрия налагат радикална трансформация. КИА Моторс планира активното въвеждане на иновации, чрез които да отговори на бъдещите предизвикателства, идентифицирайки и използвайки нови възможности като основен двигател за бъдещето развитие на компанията, „ заяви Президентът на КИА Моторс, г-н Han-woo Park и добави: „’Plan S’ е предприемчива пътна карта за бъдещия бизнес преход на КИА, която се базира на 2 основни направления: лансирането и популяризацията на електромобили, и разширяване на мобилните услуги за електрически и автономни превозни средства. Приоритет в новата ни стратегия са потребителите и тяхната удовлетвореност. Чрез поредица иновации, продукти и услуги, ще предложим нови изживявания на нашите клиенти .”
Компанията ще въведе иновация в идентичността на марката, корпоративната идентичност, идентичност на дизайна и идентичност в потребителското изживяване. Целта на КИА е да предостави възможност на клиентите директно да почувстват, изпитат и възприемат еволюцията на компанията като лидер в предлагането на електрическите превозни средства и мобилни решения.
Новата система за идентичност на КИА, която официално ще бъде въведена през втората половина на 2020г., включва постигане на лидерска позиция в производството на електрически превозни средства, превръщането й в предпочитана марка сред милениум поколението (поколението на информационните технологии, родени между 1980 и 2000г., които са свидетели на прехода от аналогова към дигитална ера) и поколение Z (пост-милениали или интернет генерация, родени след средата на 90-те), както и възприемането на компанията като символ на иновации.