Най-добрата идея постига икономии от 39 млн. евро през първата година
През изминалата година предложенията за подобрения на служители на BMW Group са постигнали рекорден резултат в рамките на управлението на идеите CRE8. „Икономии от над 62 млн. евро благодарение на предложенията за подобрения от страна на служителите - това е най-високото постижение в рамките на управлението на идеите в BMW Group. През 2019 година постъпиха на 8 000 предложения за подобрения, като над една четвърт от тях бяха реализирани“, обясни Илка Хорстмайстер, Директор Човешки ресурси на BMW AG.
Особено силно като финансов резултат
изпъкна едно от предложенията – внесено
от двама сътрудници от Мюнхен. Те
постигнаха увеличение на ефективността
на функциите на Headunit, централния
електронен управляващ блок на всеки
актуален автомобил на BMW. Благодарение на
това бе постигнат потенциал за икономии
от 39 млн. евро само през първата година.
„При управлението на идеите се вижда какви са възможностите на служителите на компанията. Те са силно ангажирани при оптимизирането на процесите и са фундаментът на иновационната сила на BMW Group“, продължи Хорстмайер.
От над 80 години компанията възнаграждава необичайните идеи на своите сътрудници. Фокусът на управлението на идеите е поставен върху идеи извън конкретните им задачи. Служителите получават премии, когато тяхното предложение бъде реализирано. Размерът на премията зависи и от креативността и ангажимента на идеята, на повишаването на качеството, както и на икономическия ефект при реализацията. Това е от полза и за служителите: в конкретния случай служителите, предложили идеята, са получили максималната премия.
*Източник: www.bmw.bg