Hyundai обяви, че малко повече от 2 години след пазарното лансиране на KONA Electric, продажбите на 100% електрическата кола са преминали границата от 100 000 единици.
Към края на юни, глобалната реализация на Hyundai KONA Electric е достигнала ниво от 103 719 единици, а от фирмата коментират, че продажбите на електромобила извън пределите на родния за марката пазар формират повече от 3/4 от общите.
През изминалата година, Hyundai обнови електрическата си Kona, като разшири възможностите за презареждането на батерията й, добави нови решения по отношение на свързаността в системата Hyundai Blue Link, както и възможност за поръчка на новата 10.25-инчова бордова инфо-комуникационна и мултимедийна система.
В държавите, в които е налична поддръжка, Blue Link телематичната услуга на Hyundai дава възможност на собствениците на Kona Electric да стартират своя автомобил дистанционно с мобилното приложение Blue Link, да задействат климатичната инсталация на колата, да отключат вратите й, да направят бърза диагностика на бордовата система и други.
В началото на тази година пък с електромобила беше поставен нов рекорд на Гинес, след като с представител на Kona Electric бе реализирано рекордно за електромобил височинно изкачване.