Harley-Davidson иска да завладее нови пазарни сектори. За целта култовата марка е създала нов двигател за сегмента мотоциклети със среден работен обем - Revolution Max. Сега американската компания за пръв път показва своята новоразработена платформа и публикува първите данни за двигателя.
60-градусовият V-Twin се предлага в два варианта - 1250 кубически сантиметра за Pan America и 975 кубически сантиметра за Bronx. Двете нови версии, обявени за първи път през юли 2018 г. като част от стратегическия план за растеж „Повече пътища към Харли-Дейвидсън“, се очаква да бъдат налични на пазара до края на 2020 г. С тях американският производител иска да навлезе в нови за него пазарни сегменти.
Новият Harley-Davidson Pan America е най-модерният приключенски турър, мултиинструмент за продължителни пътувания. Bronx е нов „Streetfighter“, който се характеризира с динамично представяне.
Новият, течно охлаждан двигател Revolution Max е разработен за изцяло ново семейство модели. За постигане на оптимално централизирани маси, двигателят е интегриран като носещ компонент в рамката, което от своя страна е от полза за управлението.