ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Групата Volkswagen обнови стратегията си за електрификация

like0 unlike0
Auto-Press 14 Mar 2019 Новини
27
0
Групата Volkswagen обнови стратегията си за електрификация

По време на ежегодната прес-конференция на Volkswagen Group бяха направени редица въжни съобщения за медиите. Отправна точка за тях може да се смята изказването на боса на групата Херберт Дис - “Според нас, през близките десетилетия няма да има алтернатива на електрическата мобилност!”.

И в продължения на тази директива стана ясно, че вместо обещаните 50 нови модела през следващата декада, концернът ще пусне цели 70. Общият брой на произведените електрифицирани модели се предвижда да бъде 22 милиона вместо преди предвижданите 15 милиона.

В групата VW влизат дузина марки, но най-важните от тях са Audi, Bentley, Bugatti, Cupra, Lamborghini, Porsche, SEAT, Skoda и Volkswagen. Почти за всяка електрификацията на гамите ще докара проблеми с профсъюзите заради същественото съкращаване с до 30% на броя работни места. Водещите модели на електрификацията в най-големия немски производител са на снимката - Skoda Vision iV, Seat el-Born, Audi Q4 e-tron, Porsche Taycan, Volkswagen ID. Vizzion.

Разбира групата VW не вижда мисията си само в производство на електромобили. Тя активно ще участва в развитието на инфраструктурата за тяхното зареждане Ionity, като се предвижда през следващата 2020-а година мрежата вече да разполага с 400 точки по основните пътища на Европа. Модулната платформа MEB на концерна ще се предлага търговски и на други производители, а групата VW обмисля възможности за участие в производство на акумулатори в Европа. Независимо от това намерение LG Chem, SKI, CATL и Samsung си остават нейни стратегически доставчици на акумулатори.

В конгломерата е разработена комплексна програма по защита на околната среда, главните мерки в която са насочени към неутрализиране изхвърлянията на CO2, които тябва да са нула към 2050-а година. Междинните показатели на тази програма сочат намаляване с 50% на емисиите към 2025-а в сравнение с нивото от 2010-а.

“Миналата година беше успешна за Volkswagen Group. Представихме се много добре, независимо от силния насрещен “вятър”. Марките на групата ни работиха много усърдно за да се постигне този резултат. Сега трябва да удвоим усилията си, да ускорим темпото и решително да продължим започнатите преобразования”- резюмира нещата Херберт Дис.

SEAT избра гуми на Bridgestone за своята нова електрическа кола Minimó Колите на Toyota ще пръскат крадците си със сълзлив газ!

Подобни

Koenigsegg разпродаде Jesko. Производството започва след година и половина

Koenigsegg разпродаде Jesko. Производството започва след година и половина

Днес производителят на нишови луксозни хиперавтомобили Koenigsegg обяви, че компанията е разпродала цялата предвидена квота на...

Alfa Romeo с нов дом в София (Видео)

Alfa Romeo с нов дом в София (Видео)

Официалният вносител на Alfa Romeo в България- Ауто Италия, откри изцяло нов изложбен център на легендарната марка в София....

SKODA с нова хитринка в семейството Simply Clever

SKODA с нова хитринка в семейството Simply Clever

През последните няколко години портфолиото на семейството аксесоари и решения Simply Clever на SKODA непрекъснато се разширява....

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: