General Motors обяви, че компанията предприема решителни мерки за трансформацията на своя международен бизнес, като основно развите тук ще бъде поетапното намаляване на подразделенията си продажби, дизайн и инженерингова дейност в Австралия и Нова Зеландия, закриването на марката Holden до 2021 година и концентрирането на бизнеса на компанията в региона върху този на специализираните си представители.
Друга новина, която анонсират от GM е свързана с поредната продажба на производствено съоръжение на гиганта Great Wall Motors- този път на завода Rayong в Тайланд. Марката Chevrolet ще предстане да се предлага на местиня пазар от края на тази година.
"Често казвах, че ще предприемем правилното решение, дори то да е трудно, и това е точно такова", коментира Мери Бара, председател и изпълнителен директор на GM. "Реструктурираме нашите беждународни дейности, като се фокусираме върху пазарите, на които разполагаме с правилните стратегии за стабилна възвръщаемост и приоритизираме глобалните инвестиции, които ще доведат до ръст в бъдещата мобилност, най-вече с области като електромобилите и автономните технологии".