Европейското подразделение на Ford обяви, че на фона на актуалната коронавирус ситуация в ЕВропа, компанията поставя началото на нова програма No Touch (Без докосване) в своите сервизни центрове, която има за цел да се повиши общото качеството на обслужването и гарантирането на по-високо ниво на безопасност за клиентите.
Основният акцент в новата програма No Touch на Ford е дезинфекцията на автомобила преди предаването му на собственика след приключването на сервизните дейности или гаранционните обслужвания.
Според новата програма No Touch на Ford, по време на своята работа служителите на компанията носят ръкавици за еднократна употреба, на волана, скоростния лост и седалката на водача се поставя защитно найлоново покритие, а контактният ключ и интериорът като цяло получават допълнителна дезинфекция.
Програмата дезинфекция No Touch включва също така видео запис на извършените от сервизните работници на Ford дейности, както и разбивка на ценообразуването, който може да бъде предварително прегледан от клиента и той да даде своето одобрение.