ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

ЕВРОПЕЙСКА ПРЕМИЕРА НА НОВИЯ LEXUS LS

like0 unlike0
Auto-Press 21 Sep 2020 Новини
4574
0

ЕВРОПЕЙСКА ПРЕМИЕРА НА НОВИЯ LEXUS LS

ЕВРОПЕЙСКА ПРЕМИЕРА НА НОВИЯ LEXUS LS
/add_images/news/092020/s_1600668005_939.jpg
  1. ЕВРОПЕЙСКА ПРЕМИЕРА НА НОВИЯ LEXUS LS
  2. ЕВРОПЕЙСКА ПРЕМИЕРА НА НОВИЯ LEXUS LS
  3. ЕВРОПЕЙСКА ПРЕМИЕРА НА НОВИЯ LEXUS LS
  4. ЕВРОПЕЙСКА ПРЕМИЕРА НА НОВИЯ LEXUS LS
  5. ЕВРОПЕЙСКА ПРЕМИЕРА НА НОВИЯ LEXUS LS

 Най-новата еволюция на флагмана на марката;

 Lexus трансформация към плавна динамика при LS 500h Multi Stage Hybrid – както в условия на градско движение, така и при дълги пътувания чрез подобрено управление на хибридната акумулаторна батерия;

 Прилагане на нови технологии за още повече финес, комфорт и безопасност;

 Напълно автоматична система за паркиране Advanced Park с функция за запаметяване;

 Смартфон интеграция с Apple CarPlayTM*1 и Android AutoTM*1;

 Внедряване за първи път на най-новата технология на външното лаково покритие в цвят Lunar Silver, осигуряваща по-добре изразен ефект на светлосенките и отблясъците;

 Щедро обзаведен интериор, вдъхновен от традиционните японски декоративни изкуства и занаяти.

Lexus бележи европейската премиера на новия актуализиран седан LS, представяйки нови технологии, оборудване и дизайнерски решения, които подчертават качеството му на флагман на марката. Премиерата на новия модел идва преди предстоящия старт на продажбите в Европа в края на 2020 г.

Президентът на Lexus International Коджи Сато отбеляза – „При разработката на новия LS следвахме нашия стремеж за по-нататъшно развитие на изключителнo обезшумяване и комфорт, които са неизменни характеристики на модела LS още от първото му поколение и отправна точка за развитието на марката Lexus като цяло."

ПОВЕЧЕ МОЩ И ОЩЕ ПО-ПЛАВНА ДИНАМИКА НА ПЪТЯ

Великолепната плавност и мекота, изисканост и мощност на LS 500h са подчертани допълнително чрез редица технологични промени, които засилват участието и приноса на литиево-йонната акумулаторната батерия с високо напрежение при задвижването на модела.

При осъществяването на промените, специалистите на Lexus са се фокусирали върху подобряването на динамиката и комфорта на автомобила чрез увеличаване на степента, в която акумулаторната батерия съдейства на електрическия мотор и разширяване на работния му диапазон. Основният фокус в развойната дейност е поставен върху качеството на динамиката и комфорта в режим на „нормално“ шофиране, който съставлява около 90% от времето, прекарано на пътя. При него водачът прилага умерен натиск върху педала на газта, а стойностите на ускорението в надлъжна и напречна посока са ниски.

В резултат на промените вече са необходими по-малко усилия за по-бързо движение - ускорението е по-плавно и равномерно, което спомага за повишаване на стабилността на пътя и намалява нежеланите колебания в следствие на резки ускорения при тръгване, спиране и движение в завой. Всичко това прави шофирането в градски условия много по-комфортно, но има и редица предимства при пътуване по извънградски маршрути с много завои или при потегляне по стръмен наклон. За плавния и мощен устрем напред е необходим само лек натиск върху педала на газта на новия модел.

Благодарение на нарасналата роля от страна на хибридната батерия, двигателят може да работи в по-ниски оборотни режими, което допълнително снижава нивото на шума, например при рестартиране след период на движение в изцяло електрически EV режим.

ДВИГАТЕЛ V6 TWIN-TURBO

Динамичните характеристики на бензиновия V6 двигател с два турбокомпресора при LS 500, предлаган на пазарите в Източна Европа, са значително подобрени с оптимизирана схема на превключване на предавките на 10-степенната автоматична транмисия. Новите настройки на управлението на системата за впръскване на гориво и новото оформление на профила на челата на буталата спомагат за формиране на зони с обогатена гориво-въздушна смес около запалителните свещи и за намаляване на шума, особено при студен двигател.

КОМФОРТ НА ВОЗЕНЕ

Възможно най-добрият комфорт на возене винаги е бил ключов фактор и емблематично качество на LS. При последното обновление инженерите на Lexus отново са се погрижили за оптималното представяне на гумите, Адаптивната система на окачването AVS (Adaptive Variable Suspension), стабилизаторите на двата моста и дори при конструкцията на седалките с цел постигане на още по-добри резултати в тази насока.

По отношение на гумите, твърдостта на страничния борд във вертикална посока е намалена с цел подобряване на комфорта на возене, но без да се нарушават run-flat възможностите им.

Работата на адаптивното окачването (AVS) е подобрена с прилагането на нов линеен соленоид и увеличен поток в контролния клапан. По този начин диапазонът на работните характеристики на амортисьорите се разширява, което на свой ред подобрява работата на ходовата част при движение по неравни настилки. Освен по- високо ниво на комфорт, промените спомагат за постигане на по-добри реакции при

управление и повишават стабилността на автомобила. Корекциите на твърдостта на напречните стабилизатори на предния и задния мост са насочени към подобряване на преноса на натоварването при напречни колебания на каросерията и гарантират повече стабилност, прецизност и комфорт на автомобила при завиване и следване на лентата на движение в съответствие с желанията на водача.

Качеството на седалките е от решаващо значение за комфорта на водача и пътниците и специалистите на Lexus са направили подобрения и в тази област, включващи нова уретанова тапицерия с допълнителен, по-мек покривен слой и по-дълбоки и добре изразени преходи между страничните опори и седалката, респективно облегалката. Резултатът е по-високо ниво на комфорт, намалени вибрации и по-добра опора за тялото.

НАПЪЛНО АВТОМАТИЧНА СИСТЕМА ЗА ПАРКИРАНЕ ADVANCED PARK

Технологиите на Lexus елиминират изцяло усилията за паркиране с внедряването на напълно автоматизираната система Advanced Park, която се използползва за първи път при новия LS 500h. Това е и първата система на Lexus и първата в луксозния автомобилен сегмент, предлагаща функция за запаметяване, която разпознава и съхранява подробности за местата, които водачът използва редовно, за да улесни допълнително процеса на паркиране.

Системата е по-съвършена от всички предишни технологии за асистенция при паркиране на Lexus и изпълнява безопасни и точни маневри с пълен контрол на управлението, газта, спирачките и трансмисията. Освен с прецизност и плавна работа, Advanced Park се отличава и с изключителна бързина - необходимото за изпълнение на дадена маневра време е по-кратко от това при конкурентните системи.

След преминаване покрай свободно място за паркиране, водачът включва системата, която използва сонари за измерване на неговите размери и камерата Panoramic View Monitor, за да получи 360-градусов изглед на района и наличието на евентуални препятствия. След това Advanced Park изчислява автоматично най-ефективната и безопасна маневра за паркиране, като намалява скоростта на паркирането, ако свободното място е тясно. Картината на живо с ясна графика на централния екран на

арматурното табло информира водача за траекторията на маневрите и за всички препятствия по пътя.

Системата Advanced Park работи независимо от това дали свободното място е маркирано с линии и дали в съседство има или няма други превозни средства.

Новият LS използва нови технологии, за да осигури по-високо ниво на безопасност и подкрепа на водача. След Lexus RX, във флагмана на марката също е внедрена Адаптивната система на дългите светлини BladeScanTM AHS (Adaptive High-beam System), при която бързовъртящо се огледало прожектира излъчената от LED елементите светлина, осигурявайки равномерно и прецизно осветление в по-обширна зона от тази при актуалните стандартни LED системи.

В новия LS се използва и нов вид цифрово огледало за обратно виждане, което предоставя на водача картина в реално време от задната видеокамера за паркиране. По този начин видимостта не се възпрепятства от подглавниците и пътниците на задните места и дава по-ясна представа за обстановката на шофиране нощем и при валеж и мокра настилка. Водачът може да превключва картината на огледалото между традиционното оптично отражение и цифровия екран и да регулира яркостта и аспекта на изображението нагоре-надолу и наляво-надясно чрез сензорните бутони от долната му страна.

Сред нововъведенията са и функцията за разпознаване на пешеходци при системата за 360-градусово наблюдение Panoramic View Monitor и допълнителен електромеханизъм за затягане на предпазните колани (в допълнение към устройствата за превантивно притягане) в ситуациите, в които системата Pre-Collision System задейства режим на аварийно спиране за предотвратяване на непосредствена опасност от сблъсък.

НОВА МУЛТИМЕДИЙНА СИСТЕМА, ПОДОБРЕНА ЕРГОНОМИЯ И ВРЪЗКА ЧОВЕК- МАШИНА

Новият LS използва мултимедийна система от най-новото поколение на Lexus с разширена функционалност и подобрена ергономия, осигуряваща лесно и интуитивно управление.

Функциите на системата се контролират от нов сензорен екран с диагонал 12.3 инча, разположен в горната част на арматурното табло, по-близо и под ъгъл към водача. Това гарантира удобно управление в естествения обсег на хора с различен ръст и телосложение, а разположението на екрана предотвратява ограничаването на видимостта на водача в долната част на челното стъкло.

Функциите вече включват лесна смартфон интеграция с Apple CarPlayTM*1 и Android AutoTM*1, предоставяйки удобен достъп до популярни приложения за навигация, развлечения и комуникация чрез мултимедийния сензорен екран на арматурното табло*2.

Android Auto позволява удобна и интуитивна работа с приложенията Google Assistant и Google Maps*1, както и пряк достъп до информация на основата на дневния ред в календара на потребителя, предишни негови действия и установени в индивидуалните му настройки изисквания и предпочитания.
Apple CarPlay на свой ред осигурява достъп на потребителите до добре познатия им iPhone®*1 интерфейс чрез мултимедийния сензорен екран в автомобила. Апаратът iPhone може да бъде свързан за получаване на напътствия в навигацията, осъществяване на телефонни разговори, изпращане и получаване на съобщения чрез Siri® и използване на мултимедийни приложения като Spotify, Audible и Apple podcasts.

Функциите на сензорния екран включват и нов директен бутон за незабавен достъп до често използвани действия като регулирането на седалките и отоплението на волана например.

Допълнителните бутони за управление на мултифункционалния волан вече имат еднакво черно покритие и са променени така, че да позволяват по-лесно и интуитивно използване. Панелът за управление на климатичната инсталация също се отличава с ново черно покритие от пиано лак за по-добра хармония в дизайна на интериора.

ЕКСТЕРИОРЕН ДИЗАЙН

Дизайнерите на Lexus са направили промени и във външното оформление на LS, фокусирайки се върху изпълнението на детайлите, които подчертават излъчването за сила и мощ в дизайна на флагмана.

Предната броня е оформена по нов начин, а вътрешните повърхности на емблематичната за марката радиаторна решетка са с ново изпълнение в тъмен металик. Фаровете също са обновени във формата на тесни блокове с тройни прожектори и новата адаптивна система на дългите светлини BladeScanTM AHS и дневните светлини, разположени в L-образна светлинна графика. При средните и високи нива на изпълнение на модела се предлагат нови 20-инчови алуминиеви колела с контрастно изпълнение в черно и полиран до блясък метал.

Малките допълнителни решетки в долната част на предната броня са изместени навън и имат по-ъгловата форма, подчертавайки широката, внушителна осанка на модела. Това впечатление се засилва допълнително при версията LS F SPORT, където решетките вече преминават в страничната част на бронята. При F SPORT също има ново покритие на вътрешната част на предната решетка в матово черно, алуминиевите колела са с черно матово покритие с черни централни капачки, а комбинираните задни светлини са допълнени с панели в черен пиано лак.

НОВО АВАНГАРДНО ЛАКОВО ПОКРИТИЕ

Специалистите на Lexus са разработили нови методи в технологията за боядисване, за да създадат новия цвят Lunar Silver (Лунно сребристо) – лаково покритие, което подчертава формите на купето и създава впечатляващо усещане за релеф с ярки контрастни отблясъци и дълбоки сенки. То е съчетано с новото изпълнение на интериора Nishijin и Haku с ръчно изработени в черно и сребристо орнаменти (вижте подробности по-долу).

Чрез прилагане на ултразвукова технология покритието е концентрирано в слой с дебелина само един микрон. Това на свой ред дава възможност съдържащите се в него алуминиеви частици да бъдат по-плътно и равномерно разположени и така да формират безупречно покритие с огледален блясък. За да се постигне този зашеметяващ ефект, повърхностите на основното покритие, на грунда и на прозрачните слоеве също трябва да бъдат изпълнени с възможно най-висока степен на гладкост.

РЪЧНО ИЗРАБОТЕНИ ДЕТАЙЛИ В ИНТЕРИОРА

В дизайна на марката Lexus има многобройни примери за съвременна интерпретация на традиционните японски декоративни изкуства, занаяти и естетика. При новия LS стилистиката съчетава две доказали се във времето умения за създаването на впечатляващи нови детайли в интериора.
Специалното изпълнение на облицовките на вратите Nishijin и Haku вплита черно и сребро в органичен десен, вдъхновен от блестящите на лунна светлина морски вълни. Това приложение на тъкачна техника и металообработка е „simulation“, традиционното японско изкуство в използването на различни материали за отразяване на естествения характер и красотата на природата.

Корените на изкуството Nishijin са в майсторските умения за създаването на материи, предназначени за японската аристокрация. Металното фолио се опъва върху ръчно изработена хартия „уаши“ и се нарязвана тънки ивици, които след това се изпридат като нишки до получаване на плоска прежда. Тя на свой ред се изтъкава в органичен десен, при който сребърните нишки създават блещукащия ефект на морска вълна. Използваната в новите облицовки на вратите на LS техника Nishijin е съчетана със специалното изпълнение Haku на панелите около дръжките на вратите. Haku датира отпреди повече от 400 години. Това е наследствено предаван занаят за изработка на метално фолио с дебелина между един и два микрона. При новия LS то се нанася ръчно от майстори такуми и се отличава с нежен блясък, напомнящ мекото сияние на лунната светлина.

Новите лазерно изрязани фурнири на декоративните панели от специално обработен ясен с отворени пори използват обагрена в черно дървесина, при която забележителната естествена структура се откроява особено ярко. По този начин се създава ярък контраст със сребристия метален слой отдолу, който се вижда благодарение на изкусния метод за лазерно.

Високи скорости, адреналин и хиляди зрители на Писта София Breslau Poland 2020: малшанс за българските екипажи

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: