ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Bridgestone разширява своето портфолио от първокласни гуми и решения за мобилност

like0 unlike0
Auto-Press 13 Jun 2019 Новини
42
0
Bridgestone разширява своето портфолио от първокласни гуми и решения за мобилност

• В бизнес и в свят на бърза трансформация, Bridgestone е пионер в разработката на първокласни гуми, технологии и дигиталните решения, които отговарят на променящите се нужди на автопарковете и производителите на оригинално оборудване (OEM).

• Bridgestone представя три нови премиум гуми за сегмент „Камиони и автобуси“: Duravis R002 и COACH-AP 001, в допълнение към наскоро лансираната Ecopia H002.

• Bridgestone разширява гамата от дигитални решения и приложения, включително Total Tyre Care, FleetPulse и приложението от TomTom Telematics – WEBFLEET

В бизнес и в свят на бърза трансформация, глобалните тенденции в мобилността представляват огромно предизвикателство при управление на автопаркове. Сега повече от всякога собствениците и мениджърите на автопаркове са подложени на натиск да максимизират производителността и да минимизират общите си разходи за управление. С оглед на тези предизвикателства, и за да гарантират, че автопарковете и OEM партньорите продължават да се възползват от максималното удобство, устойчивост и ефективност, Bridgestone се трансформира от производител на първокласни гуми в лидер на мобилни решения. Повече от всякога Bridgestone инвестира в нарастващото си портфолио от първокласни търговски гуми и в дигитални решения за мобилност, които да помагат на автопарковете да преодолеят предизвикателствата, пред които са изправени.

Bridgestone представя две нови гуми в сегмента „Камиони & автобуси“: Duravis R002 и COACH-AP 001, в допълнение към наскоро лансираната Ecopia H002. Тези гуми са проектирани да намалят общите разходи при управлението на автопаркове, като същевременно предлагат най-високи нива на безопасност, ефективност и комфорт.

Bridgestone разшири портфолиото си с решения за мобилност от ново поколение

Нарастването на населението, урбанизацията и растежа на електронната търговия поставят огромни изисквания към транспортирането на хора и стоки; климатичните промени и изискванията на регулаторните органи поставят понижаването на CO2 емисиите като приоритет; нарастващото влияние на CASE (свързана, автономна, споделена, електрическа) мобилност принуждава индустрията да преосмисли своята същност. Автопарковете са изправени пред своето най-голямо предизвикателство повече от всякога.

За да помогне на своите клиенти (собствениците на автопаркове) да осъществят своята промяна, Bridgestone също се трансформира. През последните няколко години компанията инвестира сериозно в дигиталните си възможности и се превърна в пионер в редица дигитални решения и приложения, като Total Tyre Care и FleetPulse, с които подпомага автопарковете чрез максимална ефективност, удобство и конкретна информация, базирана на данни.

Total Tyre Care е цялостното решение за управление на гумите на Bridgestone, което прилага съвременни технологии и системи за наблюдение, поддръжка и управление на автомобилни гуми, за да се гарантира оптимална безопасност и намаляване на разходите за поддръжка на гумите. Клиентите могат да избират от пакети, които включват Toolbox мониторинг на гумите, Fleetbridge собственост на гумите и мениджмънт, управление на каркасите, или Tirematics - мониторинг на налягането в гумите и проактивна поддръжка. И тъй като всеки автопарк е уникален, всички решения за управление на гумите на Bridgestone могат да бъдат персонализирани според индивидуалните нужди.

FleetPulse е дигитално решение на Bridgestone, което дава информация на мениджърите на автомобилни паркове за здравето на превозните средства, за намаляване на разходите за поддръжка, за увеличаване на времето по пътищата и за опростяване на операциите на автопарка, всичко в реално време. FleetPulse се доставя и с вградена в превозното средство хардуерна система за следене на налягането в гумите, което гарантира, че налягането в гумите е оптимизирано и по този начин помага на автопарковете да избегнат нежелани разходи за гуми и намаляване на CO2 емисиите.

Неотдавнашното придобиване на TomTom Telematics, най-големият доставчик на дигитални решения за автопаркове в Европа и на трето място в световен мащаб, допълва предложенията за собствениците и мениджърите на автопаркове. WEBFLEET, решението за управление на автопаркове на TomTom Telematics, подпомага бизнеса с информация в реално време за местоположението на автомобилите, информация за поведението на водача, данни за разхода на гориво и способността за връзка с тях.

Стивън де Бок, директор „Продажби и операции на търговски продукти“ в Bridgestone EMEA, споделя: „Автопарковете днес са изправени пред повече предизвикателства от всякога. За нас те са приоритет и затова инвестираме огромни ресурси, за да бъдем партньорите, от които се нуждаят в този момент. Нашите най-съвременни решения и продукти са проектирани така, че да максимизират производителността си и да сведат до минимум общия разход за управление.

„И докато ние със сигурност се трансформираме от производител на първокласни гуми към лидер на решения за мобилност, това не означава, че ние пренебрегваме основния си бизнес в областта на гумите. Усъвършенстваните технологични гуми оказват също толкова голямо влияние за преодоляването на предизвикателствата, пред които са изправени автопарковете; Ето защо обогатяването на нашето портфолио от първокласни гуми е ключов приоритет за Bridgestone и сега, навлизайки в бъдещето на мобилността."

Нови първокласни гуми за максимална ефективност

Трите нови продукта на Bridgestone в сегмента „Камиони и автобуси“ (Truck & Bus): Duravis R002, COACH-AP 001 и Ecopia H002 са разработени, тествани и произведени в Европа, в партньорство с автопаркове - клиенти. Duravis R002 предлага изключително подобрен период на износване, за да намали значително експлоатационните разходи на автопарковете. Първият продукт на Bridgestone, изцяло посветен на сегмента на автобусите - COACH-AP 001 предлага ефективност и комфорт без никакви компромиси по отношение на безопасността. А наскоро лансираната Ecopia H002 е икономична гума, проектирана, за да помогне на дългосрочните операции на автопарка да намалят оперативните си разходи и CO2 емисиите. И трите гуми са напълно в съответствие със строгите законодателства на ЕС, особено по отношение на CO2 емисиите и нивата на шума.

Трите нови гуми ще могат да бъдат проследени с електронна система за маркиране RFID (радиочестотна идентификация), добавяйки стойност към клиентите, които искат да се възползват от свързаност и предсказуема поддръжка на пътищата.

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: