ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Bridgestone обяви ‘Webfleet Solutions’ за новото име на скоро придобития бизнес за телематика

like0 unlike0
Auto-Press 11 Sep 2019 Новини
43
0
Bridgestone обяви ‘Webfleet Solutions’ за новото име на скоро придобития бизнес за телематика

Bridgestone EMEA обслужва мобилни абонаменти и решения за автопаркове на над 1,2 милиона автомобила

Bridgestone Europe (Bridgestone) обяви, че името на компанията TomTom Telematics, която придоби през април 2019, ще стане Webfleet Solutions, считано от 1 октомври 2019 г.

Придобиването на TomTom Telematics беше мотивирано от стремежа на Bridgestone да подобри своите цифрови решения като част от непрекъснатата трансформация на компанията от първокласен производител на гуми в лидер на мобилните решения. Новата компания на Bridgestone е първият в Европа доставчик на решения за цифрови автопаркове - индустрия с двуцифрен растеж.

Придобиването подобрява позицията на Bridgestone при решенията, свързани с данни, които спомагат за по-голямата ефективност и ефикасност на цифровите автопаркове. Преименуваната Webfleet Solutions – вдъхновена от основната си платформа за WEBFLEET, която предоставя водеща телематика за автопаркове през последните 20 години, отразява амбицията на Bridgestone да предостави по-широк спектър от цифрови мобилни решения и решения за автопаркове на своите клиенти и да консолидира лидерската си позиция в световен мащаб. Към момента Bridgestone EMEA предлага мобилни абонаменти и решения за автопаркове за над 1,2 милиона автомобила.

„При придобиването на Webfleet Solutions създадохме централа за решения за автопаркове. Заедно имаме възможност да станем лидери в една изключително вълнуваща, бързо развиваща се и иновативна сфера на мобилност. Притежаваме амбицията, инфраструктурата и ресурсите, данните и нужната информация, както и хората и техните изключителни познания. Новата сфера на синхронизираната и автономна мобилност се развива бързо и заедно Bridgestone и Webfleet Solutions могат да гарантират на своите клиенти, че ще имат възможност да се възползват от всички предимства на тази нова ера.“, коментира главният изпълнителен директор и президент на Bridgestone EMEA - Паоло Ферари.

Екипите на Bridgestone и Webfleet Solutions продължават заедно да изследват нови възможности и иновации, за да осигурят нужния напредък на продуктите и бизнеса.

Автосалон Франкфурт 2019 отчете сериозен спад в посещаемостта

Подобни

Проведе се третото издание на тематичното Dacia Touristic Rally

Проведе се третото издание на тематичното Dacia Touristic Rally

За трети път, след изданията от 2014 и 2018 година, Renault-Nissan България, в партньорство със Safety Driving Academy, проведе...

Новият Actros – Камион на годината 2020

Новият Actros – Камион на годината 2020

Mercedes-Benz Actros стана Камион на годината за пети път. Журналисти от специализирани издания от 24 европейски държави гласуваха...

PEUGEOT НА АВТОМОБИЛНИЯ САЛОН В ГУАНДЖОУ 2019

PEUGEOT НА АВТОМОБИЛНИЯ САЛОН В ГУАНДЖОУ 2019

- СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА НА НОВИЯ SUV PEUGEOT 2008, ЕЛЕКТРИЧЕСКА ОФАНЗИВА, НОВИ УСЛУГИ BLUE CARE 2.0 PEUGEOT представя за първи път...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: