ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Bridgestone обяви ‘Webfleet Solutions’ за новото име на скоро придобития бизнес за телематика

like0 unlike0
Auto-Press 11 Sep 2019 Новини
43
0
Bridgestone обяви ‘Webfleet Solutions’ за новото име на скоро придобития бизнес за телематика

Bridgestone EMEA обслужва мобилни абонаменти и решения за автопаркове на над 1,2 милиона автомобила

Bridgestone Europe (Bridgestone) обяви, че името на компанията TomTom Telematics, която придоби през април 2019, ще стане Webfleet Solutions, считано от 1 октомври 2019 г.

Придобиването на TomTom Telematics беше мотивирано от стремежа на Bridgestone да подобри своите цифрови решения като част от непрекъснатата трансформация на компанията от първокласен производител на гуми в лидер на мобилните решения. Новата компания на Bridgestone е първият в Европа доставчик на решения за цифрови автопаркове - индустрия с двуцифрен растеж.

Придобиването подобрява позицията на Bridgestone при решенията, свързани с данни, които спомагат за по-голямата ефективност и ефикасност на цифровите автопаркове. Преименуваната Webfleet Solutions – вдъхновена от основната си платформа за WEBFLEET, която предоставя водеща телематика за автопаркове през последните 20 години, отразява амбицията на Bridgestone да предостави по-широк спектър от цифрови мобилни решения и решения за автопаркове на своите клиенти и да консолидира лидерската си позиция в световен мащаб. Към момента Bridgestone EMEA предлага мобилни абонаменти и решения за автопаркове за над 1,2 милиона автомобила.

„При придобиването на Webfleet Solutions създадохме централа за решения за автопаркове. Заедно имаме възможност да станем лидери в една изключително вълнуваща, бързо развиваща се и иновативна сфера на мобилност. Притежаваме амбицията, инфраструктурата и ресурсите, данните и нужната информация, както и хората и техните изключителни познания. Новата сфера на синхронизираната и автономна мобилност се развива бързо и заедно Bridgestone и Webfleet Solutions могат да гарантират на своите клиенти, че ще имат възможност да се възползват от всички предимства на тази нова ера.“, коментира главният изпълнителен директор и президент на Bridgestone EMEA - Паоло Ферари.

Екипите на Bridgestone и Webfleet Solutions продължават заедно да изследват нови възможности и иновации, за да осигурят нужния напредък на продуктите и бизнеса.

Consumer Reports: Потребителите на Tesla Smart Summon участват в научен експеримент

Подобни

Новото Renault Clio: Дай пет! (Видео)

Новото Renault Clio: Дай пет! (Видео)

С повече от 15 000 000 реализирани представителя в цялата си история, Clio е истинската емблема на френската Renault. Само от...

Готова ли е колата ви за зимата?

Готова ли е колата ви за зимата?

Всяка година зимата идва неизбежно и с нея ниските температури, хлъзгавите пътища и снеговалежът. Трудни условия, към които трябва...

CHEVROLET SUBURBAN: Първата кола със звезда на холивудска Алея на славата

CHEVROLET SUBURBAN: Първата кола със звезда на холивудска Алея на славата

Американската емблема CHEVROLET обяви, че легендата SUBURBAN е станал първата кола в света със собствена звезда на на холивудска...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: