BMW Group обяви, че продажбите на групата през май са достигнали ниво от 210 563 единици, което представлява увеличение от 3.2% в сравнение със същия период на 2018 година. Резултатът на гиганта за първите пет месеца на годината пък е на ниво от 1 012 093 единици или с 0.8% повече от миналата.
През май, марката BMW отбелязва 181 888 продадени коли, което е ръст от 4.6% в сравнение със същия месец на миналата година. Към края на май, реализацията на марката е на ниво от 872 367 единици (+1.6%).
MINI записва понижение от 5.1% през май до 28 255 единици и 4% за периода януари-май до 137 698.
BMW Group отбелязва ръст в продажбите на електрифицираните си автомобили с 9.8% до 11 222 единици през изминалия месец и с 2.2% до 47 900 за първите пет мсеца на годината.
На фона на нестабилния пазар във Великобритания, през май BMW и MINI записват понижение в продажбите си в ЕВропа с 5.4% до 87 577 единици, но в същото време отчитат ръст от 32.8% до 60 903 единици в Китай. В САЩ бизнесът отчита спад от 3.1% до 29 931 единици, а в Япония подобрение от 4.1% до 5732.