BMW Group обяви, че през изминалата година компанията е отчела рекордно висока и над предварително заложената цел реализация на своите автомобили (BMW и MINI), оборудвани с електрифицирани задвижващи системи.
Резултатът на BMW Group за 2018-а при баварската група е на ниво от 142 617 единици, което представлява увеличение от 38.4% в сравнение с миналата година и надхвърля предварително зададената цел от 140 000 електрифицирани коли с марките BMW и MINI. Според очакванията на гиганта, до края на 2019 година, по световните пътища трябва да се движат около 500 000 нейни електрифицирани коли.
Най-голямо търсене на електрифицираните автомобили на BMW Group (BMW и MINI) през изминалата година има на територията на Европа. С пазарен микс от над 50%, на континента са реализирани 75 000 от колите на групата с алтернативно електрифицирано задвижване, а като единична държава челната позиция е за САЩ с над 25 000 продажби през 2018.
За 2019 година, от BMW Group са предвидили няколко нови пазарни лансирания на електрифицирани автомобили, в това число зареждаема plug-in версии на новото поколение X5 и на новата трета серия. Основен акцент през годината по отношение на изцяло електрическите автомобили ще бъде световната премиера на дългоочакваното MINI Electric.
До 2021 година BMW Group ще разполага с пет изцяло електрически коли- BMW i3, iX3, i4, iNEXT и MINI Electric, а до 2025 година се очаква броят им да се увеличи до 12.