BMW Group обяви, че продажбите на компанията през септември са се подобрили с 4.6% в сравнение със същия месец на 2018 година и са достигнали ниво от 248 684 единици. Реализацията на групата през първите девет месеца на 2019-а е 1 866 198 автомобила, което представлява подобрение от 1.7% в сравнение със същия период на миналата.
Марката BMW отчита ръст в търсенето на своите продукти през септември от 4.8% до 210 427 единици, а в края на периода януари-септември такъв от 2.2% до 1 601 397 единици. На засилен интерес се радват моделите X3 (+74.0%) и X4 (+43.4%), а от марката отчитат и 25 125 продажби на новия си флагмански SUV модел X7 половин година след пазарното му лансиране. BMW Group записва и ръст от 10.1%, до 16 035 единици, в продажбите си на електрифицирани автомобили през септември.
С подобрение в пазарното си представяне през изминалия месец може да се похвали и MINI- с 2.9% до 37 786 единици, а резултатът към края на септември е на ниво от 261 024 единици (-1.8%).
Rolls-Royce записва скок от 42% в продажбите си от началото на 2019 година, като общата реализация на марката е на ниво от 3777 единици.
На засилен интерес се радват и двуколесните представители на BMW Group, като BMW Motorrad отчита подобрение от 12.1% през септември и 8%, до 136 932 единици, от началото на годината.