Opel иска да стане още по-международна марка и затова обяви експортна офанзива. Следваща стъпка на хората от Рюселсхайм е да разширят ангажиментите си в Южна Америка и доставят продуктите си до Колумбия и Еквадор от лято 2020 г.
В сътрудничество с вносителите SKBerge и Nexumcorp ще стартират продажбите на четири модела - Crossland X, Grandland X, Transporter Combo Cargo и Vivaro. Скоро трябва да ги последва бестселъра на Opel Corsa.
"Колумбия и Еквадор са много интересни пазари за нас, което ще ни даде допълнителен тласък", заяви изпълнителният директор на Opel Михаел Льошелер. - “Разбира се, помага на старта ни там това че сме немска марка. Защото дори в Южна Америка немското инженерство е познато като отстояващо качеството. Ще ни помогне да се възползваме за това съществуващата PSA инфраструктура и много положителната динамика на нашите сестрински марки в тези страни."
Целта на експортната офанзива е до средата на десетилетието да се генерират десет процента от обема на продажбите на Opel извън европейския основен пазар