Успоредно с една от най-значимите в цялата си история си автомобилни премиери, Volkswagen разкри подробности и за новата си корпоративна идентичност, както и изцяло новото като стилистика лого на марката.
Със слоган "Нов Volkswagen", марката поставя началото на цялостен редизайн на идентичността си, като първата стъпка вече е направена с поставянето на новото лого на марката на централата и във Волфсбург.
"Новият дизайн на марката поставя началото на новата ера на Volkswagen", коментира Юрген Стакман, член на управителния борд на VW, отговарящ за подразделението Продажби, Маркетинг и Следпродажбено обслужване. "Формулирайки ново съдържание и с нови продукти, марката преминава през фундаментална трансформация към бъдещето си с неутрален емисионен баланс за всички. Сега е точното време да направим новото отношение на марката видимо за околния свят".
Ребрандирането на Volkswagen стартира успоредно с международното изложение във Франкфурт и първо от Европа, след което поетапно ще обхване всички центрове на марката в глобален мащаб. Процесът, който ще обхване 154 държави и повече от 10 000 съоръжения, се очаква да бъде финализиран към средата на следващата година с подмяната на около 70 000 лога.
Друг интересен аспект от въвеждането на новата бранд идентичност на Volkswagen ще бъде този, че за първи път в историята си марката ще има и аудио лого.