На 1 март 1959 година, по време на пролетния панаир в Лайпциг, SKODA представя един от най-емблематичните си, макар и не толкова популярни като крайна бройка, автомобили- Felicia
кабриолет.
От 1959 до 1964 година, SKODA произвежда 14 863 представителя на откритата Felicia в завода си в Квасини, като повече от 2/3 от тях са били изнесени извън пределите на страната.
Благодарение на модерната си конструкция и по-мекото окачване, FELICIA кабиолет предлага комфортно пътно поведение, но една от най-интересните особености на автомобила е свързана с неговия тавана. Като допълнение към наличния стандартен сгъваем таван, от SKODA предлагат специално разработен твърд, направен от фибростъкло.
С тегло от 930 килограма, товароносимост от 300 килограма, 2+2 местното кабрио на Felicia е оборудвано с 1.1-литров, четицилиндров, редови бензинов двигател с максимална мощност от 50 конски сили и максимален въртящ момент от 74.5 Нм. Максималната скорост на движение на колата е 130 км/ч, а средният разход на гориво 9 литра на 100 километра.
През март 1961 година, SKODA представя нова версия на кабриолета на салона в Женева, която се отличава с нова решетка, нови задни светлини, предни седалки с опция за разгъване до хоризонтално положение и превръщане в легло, и други.